Перша зустріч із Apple HomePod

26/03/2018

Філософія “розумного будинку” закріплюється у цифровому світі, змушуючи виробників робити не тільки “смарт” телефони, а й удосконалювати всі гаджети, що ми використовуємо у побуті. Компанія Apple ніколи не пасла задніх у кількості новинок, а тому представила на суд публіки нове творіння - “розумну” колонку HomePod. Що ж давайте знайомитися із іноземною панною разом.

Візуальне враження

Компанія Apple вірить у те, що перше враження найголовніше, адже навіть пакування колонки HomePod вразило своїм привабливим виглядом. Невелика коробка білого кольору містить майже з усіх боків фото пристрою та лаконічний логотип бренду.

 

пакування.jpg

HomePod показалась нам у офіс у кольорі Space Gray - також дизайнерами передбачений білий варіант.

 

кольори.jpg

 

З першого погляду, HomePod сподобається мінімалізмом, який притаманний продукції Apple. Також при більш близькому знайомстві можна знайти інші характерні риси яблучного бренду - висока якість матеріалів, з яких виготовлена колонка створює бажання дослідити пристрій з усіх сторін. Покрутивши цей цікавий “бочонок” протягом пари хвилин можна насолодитися приємними тактильними відчуттями. Варто зазначити, що вага колонки не надто мала, тобто коли ти її піднімаєш, з’являються досить високі очікування від потужності акустики. Якість матеріалів особливо відчутна у відсутності жодного неприємного запаху пластику та клею, як це часто буває при розпакуванні недорогих китайських виробів.

 

дизайн.jpg

 

Але, покриття колонки змусило замислитися про його практичність - сферична конструкція при постійному використанні рано чи пізно почне покриватися пилом, а тому питання очищення поверхні HomePod залишилося відкритим.

 

Налаштування і досвід використання

Із загального дизайну HomePod якось аж надто вибився кабель, від якого працює розумна колонка. Чи то ми, як люди 21-го століття почали звикати до усього бездротового, чи то темп нашого життя змушує боятися розеток та дротів, а відповідно й прив’язанності до одного місця. Так, сама компанія Apple позиціонує HomePod як пристрій для домашнього використання, але як на мене, було б навіть дуже добре, мати змогу переносити свій HomePod без необхідності відключення від мережі. Плюсом дроту є напевно те, що коли ви будете вертатися додому, то вже з порогу зможете простим зверненням “Hi, Siri” запустити легку музику та йти готувати вечерю під улюблений трек, адже колонока ніколи не буде розрядженою.

 

3_кабель.jpg

 

До речі, HomePod розуміє виключно англійську - можливо розробники у наступних оновленнях дадуть Siri змогу вивчити російську, але поки що у кожного власника колонки буде змога практикувати іноземну.

Налаштовувати HomePod легко - при підключенні вона починає одразу шукати ваш iPhone та покроково пропонувати користувачу найбільш оптимальні налаштування для роботи. Коли ви маєте підписку Apple Music питань взагалі не виникатиме - на все про все буде витрачено близько 30 секунд.

 

управление.jpg

 

Як вже було згадано, HomePod можна керувати голосом, використовуючи віртуального помічника Siri. На контакт колонка йде із завзяттям, Siri демонструє свою реакцію на вас у вигляді забарвленою різними кольорами підсвіткою сенсорного дисплею. До речі, дана підсвітка постійно знаходиться у русі, тому складається відчуття, що HomePod дійсно вас слухає та очікує на команду. За допомогою голосових команд, користувач зможе шукати музику, налаштовувати гучність та зупиняти відтворення. Також, ви зможете запитати Siri про погоду, своє місцезнаходження чи попросити знайти пісні певного жанру. Звичайно, що HomePod можна буде керувати й за допомогою iPhone, але погодьтеся - круто ж мати колонку, яка буде не тільки грати, а й виконувати ваші побажання.

Сенсорна панель зверху також підтримує певні функції - за допомогою дотику, HomePod можно виключити, змінити гучність музики або ж перемикати радіо-канали.

 

керування.jpg
 

Як грає?

Найбільш цікавою для меломанів є, звичайно, якість звуку. Що ж, у даному випадку, HomePod не розчарував, адже музика відтворюється приємно, басовито та насичено. Чітко виражених середніх частот не має, але чіткість та глибина звуку є достатньою, щоб отримати насолоду від різних жанрів музики.

Для тих, хто не має якісної акустичної системи, але є власником яблучної техніки HomePod є відмінним варіантом. Колонка добре впишеться в еко-систему Apple, гарантуючи і хороший звук, і легке підключення. Також вона займе почесне місце в офісі, особливо, в “open plan office” варіантах - гучності колонки вистачить, навіть для просторого приміщення, а якщо всі працівники є фанатами бренду та працюють за iMac, то зможуть створювати свій корпоративний плейлист треків та працювати із задоволенням.

 

матеріали.jpg

 

Що ж у підсумку?

HomePod - класна колонка, від якої у майбутньому очікуєш тільки покращень при оновленнях та доопрацюваннях. Пристрій відтворює якісний звук, має футуристичний дизайн та дивує можливостями керування, за допомогою Siri. Якщо ви є фанатом Apple, то оціните HomePod гідно та високо. Але, якщо у вас не склалася дружба з англійською, да і платити за підписку на музику не має бажання - шукайте альтернативи від інших виробників.

Загалом, HomePod не є ані розчаруванням, ані чимось грандіозним - Apple просто та ненав’язливо демонструє свої сучасні погляди на техніку та інноваційність, за що є улюбленим брендом для мільйонів користувачів.

 

1_дизайн 2.jpg

 

Плюси HomePod:

  • якісні матеріали та зборка;
  • преміальний дизайн;
  • хороший звук;
  • голосове керування;
  • відсутність проблеми розрядженого акумулятора;
  • максимально просте налаштування та підключення.

Мінуси:

  • вартість колонки;
  • відсутність бездротового підключення;
  • розуміння лише англійської мови.

 

Доопрацювання деяких мінусів будемо чекати у наступних оновленнях HomePod - можливо, вона вже почне розуміти навіть українську?

 

Читайте також:

Читайте також:
Огляд портативної колонки Bang & Olufsen Beosound Explore: переваги та недоліки
Датська компанія Bang & Olufsen виготовляє акустику преміум класу, яка коштує від десятків до сотень тисяч доларів. Bang & Olufsen — це про 100-річну історію і увагу до найменших деталей. Увага до дрібниць в супер дорогому сегменті зрозуміла, але як щодо більш доступних колонок від цього бре
01/09/2022
Bang & Olufsen: столітня історія аудіопристроїв преміум-класу
Bang & Olufsen — це датська компанія, яка була заснована у 1925 році. Назва компанії сформувалася з прізвищ двох засновників, якими стали Пітер Банг та Свен Олуфсен. Від початку Пітер Банг був сконцентрований та технологіях, а Свен Олуфсен працював над тим, щоб розвивати бізнесову частину. Сп
20/08/2022
Смарт-техніка від Momax: Xiaomi більше не ТОП за свої гроші?
Momax — компанія, яка на ринку розумної електроніки майже 20 років (з 2003 року). Назва бренду складається з двох слів Mo — MObile, max — MAX. Велика частина продуктів Momax отримали MFi-сертифікацію (Made for iPhone, iPad, iPod) від Apple. Компанія пропонує понад 3000 тисячі різноманітних найменува
23/06/2022
Залишити коментар
Нещодавно переглянуті
Меню
Привіт! Допомогти ?