Гарантія та сервісне обслуговування

Як відбувається обмін чи повернення товару?

У мережі КТС можна обміняти чи повернути товар протягом 21 дня* з моменту покупки. Це право гарантує закон про “Захист прав споживачів”.

*Під 21 днем розуміється 14 днів визначених Законом України ""Про захист прав споживачів» та додаткових 7 днів відповідно до програми лояльності магазинів "КТС".

Відповідно до закону ви маєте право обміняти чи повернути:

  • товар, який не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т. д.;
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування.

Перелік товарів, які не підлягають обміну:

  • товари особистої гігієни;
  • товари в аерозольній упаковці;
  • зволожувачі та очищувачі повітря;
  • пилососи та роботи-пилососи;
  • рукавички;
  • навушники та гарнітури.

Тобто ви маєте право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути вами використаний за призначенням. Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий разом з проданим товаром.

У разі, якщо ви звернулися протягом 14 днів з моменту покупки з проханням обміняти товар неналежної якості на вашу думку, але товар відповідає критеріям товару належної якості, в такому випадку Продавець проводить обмін товару.

Але якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку / акту сервісного центру, авторизованого виробником Товару, про те, що умови експлуатації не порушені.

Де і як здійснюється обмін чи повернення товару?

Якщо ви хочете обміняти чи повернути товар, зверніться у магазин мережі КТС ktc.ua/stores/, де ви придбали товар.
Для обміну та повернення потрібно мати товар, його упаковку та комплектуючі, гарантійний талон і товарний чек.
Якщо у вашому місті немає магазина мережі, ви можете відправити товар “Новою поштою”. Щоб дізнатися деталі пересилання звертайтеся за телефонами:

Також ви можете звернутися у будь-який авторизований сервісний центр виробника товару, в якому здійснюють гарантійне обслуговування.

Як дізнатися умови гарантійного обслуговування на конкретний товар?

Всі товари, які реалізуються у магазинах ""КТС"", надається гарантія залежно від сервісної політики виробника чи постачальника продукції.
Термін гарантії вказаний в описі товару сайті www.ktc.ua.
Підтвердженням гарантійних зобов’язань служить гарантійний талон виробника або гарантійний талон мережі КТС.
Комплектація визначається описом виробу на сайті ktc.ua або інструкцією по його експлуатації.

Що робити, якщо сервісний центр не може відремонтувати мій товар у гарантійний період: 

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника, у Товарі, який ви купили в мережі КТС, або при виходу з ладу з вини виробника, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

Для цього потрібно звернутися у магазин, де ви придбали товар і надати:

  • товар з повною комплектацією (зарядний пристрій, коробка ...);
  • гарантійний талон;
  • документ, що підтверджує оплату;
  • висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар має «істотний недолік».

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті у випадку:    

  • Порушення цілісності гарантійних пломб чи їх відсутності;
  • Наявності механічних та інших пошкоджень, що виникли внаслідок
  • умисних або необережних дій Покупця чи інших осіб;
  • Порушення правил експлуатації, викладених в посібнику користувача або інструкції;
  • Несанкціонованого ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
  • Якщо серійний або ІМЕІ номер, що знаходиться в пам’яті виробу, змінений, стертий або не може бути ідентифікований;
  • У випадку відсутності серійного номеру на виробі, гарантійне обслуговування відбувається тільки за наявності гарантійного талону, виробу та упаковки, що йде в комплекті з виробом та має зазначений серійний номер.

Гарантійні зобов'язання не поширюються:

  • на програмні продукти, що поставляються разом із виробом;
  • на програмні продукти, які не поставляються разом із виробом;
  • на дані користувача, що зберігаються або отримані за допомогою виробу.

Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються на наступні несправності:    

  • Закінчення терміну експлуатації або гарантії виробу;
  • Випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні користувачем);
  • Пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • Пошкодження, що виникли внаслідок недбалого використання (недотримання температурного режиму, дія рідини, запиленість, механічне пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів, комах, тощо);
  • Пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням струму в мережі;
  • Пошкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
  • Пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли в результаті з’єднання і підключення товару до інших виробів;
  • Пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням, або з порушенням правил експлуатації, що зазначені в інструкції, яка йде в комплекті з виробом.

З питань сервісного обслуговування і повернення товару звертайтеся за телефонами:

Пишіть на пошту або у соціальних мережах:

Знімок екрана 2020-04-16 о 12.13.31.jpg

Особистий кабінет
Привіт! Допомогти ?