Гарантійне обслуговування

КТС проводить гарантійне обслуговування цифрової техніки найвідоміших світових виробників. Спеціалісти КТС регулярно проходять навчання та, з виходом кожної нової моделі, отримують інформацію напряму від виробника, а використання сертифікованого обладнання та виключно оригінальних запчастин дозволяє проводити обслуговування на найвищому рівні. Незалежно від того, де ви придбали свій пристрій, у разі його поломки, ви можете звернутись напряму в сервісний центр КТС, та отримати повний гарантійний супровід без пересилок, посередників та торгівельних мереж.

team-3373638_960_720.jpg

Ми є авторизованим сервісом наступних виробників:

  • Acer – обслуговуємо : ноутбуки, планшети, смартфони, монітори, проектори, системні блоки;
  • Asus – обслуговуємо: ноутбуки, планшети, смартфони (крім лінійки ZenFone);
  • Canon – обслуговуємо: друкуючу техніку, фототехніку;
  • Dell – обслуговуємо: ноутбуки, монітори, планшети;
  • F&D – обслуговуємо: акустику;
  • Gemix – обслуговуємо: акустику;
  • Hewlett-Packard – обслуговуємо: ноутбуки, планшети, системні блоки, мишки;
  • Lenovo – обслуговуємо: ноутбуки, планшети, смартфони, моноблоки, системні блоки;
  • Pantum – обслуговуємо: друкуючу техніку;
  • ProLogiX – обслуговуємо: блоки безперебійного живлення;
  • Samsung – обслуговуємо: смартфони, планшети, електронні годинники;
  • Xerox – обслуговуємо: малу офісну техніку.

Зверніть увагу

Щоб уникнути незручностей при здачі пристрою в авторизований СЦ та максимально пришвидшити процедуру його оформлення та реєстрації у виробника, для проведення гарантійного обслуговування, з пристроєм необхідно здавати гарантійний талон та документ, який засвідчує покупку. Після обсіговування вся документація повертається власнику.

Гарантійний термін продукції визначається виробником, та вказаний в гарантійному талоні, на упаковці або на самому пристрої. Але у випадку звернення в авторизований СЦ, гарантія на пристрій подовжується на час його перебування в обслуговуванні.

Завдяки прямій співпраці з виробниками, термін гарантійного обсліговування в авторизованому СЦ зазвичай не перевищує декількох днів, що значно менше визначених законодавством двох тижнів. Проте, навіть у випадках, коли обслуговування з якихось причин затримується, ми даємо своїм клієнтам можливість на час обсліговування скористатись пристроями з нашого підмінного фонду.

Виробник не надає гарантію на програмне забезпечення пристрою та додаткові аксесуари. Але ми розуміємо наскільки важливою для користувача може бути інформація, така як список контактів чи пам’ятні фото, тому ми пропонуємо послуги зі збереження та перенесення даних. А спеціалісти «КТС допомоги», у разі необхідності, зможуть прямо на місці встановити набір необхідних програм, провести налаштування та підібрати нову захисну плівку чи скло, щоб після обслуговування ви отримали пристрій у звичному та зручному для роботи стані.

Особистий кабінет