Samsung
Корейська компанія Samsung була заснована у 1938 році, підприємцем Лі Бен Чхолем. Назву фірми можна було перевести як «три зірки». Початкова діяльність компанії – торгівля різноманітною їжею, у тому числі рисом, локшиною та рибою. Потім корейський бізнесмен вирішив спіймати вдачу у будівництві та на ринку цінних паперів. І тільки у 60-х роках, Samsung, при підтримці уряду своєї країни, починає становлення в індустрії електроніки.
Для того, щоб охопити усі необхідні для повноцінного розвитку галузі, створюється декілька дочірніх компанії, які об’єднуються у Samsung Group. Саме так з’являється, добре відома нам фірма Samsung Electronics Ltd. У 1969 році корпорація презентує перший власний чорно-білий телевізор, розроблений у тандемі з японською компанією Sanyo. Досвід створення першої власної побутової техніки виявися вдалим. Корпорація продовжує плідно працювати у цьому напрямку та на протязі 10 років випускає власну пральну машину, власний кольоровий телевізор та власний холодильник. Наступні у черзі на поповнення асортименту – кондиціонер та мікрохвильова піч.
Успіхи на внутрішньому ринку та повна підтримка корейського уряду дає змогу Samsung почати поставки своєї побутової техніки за кордон. Починається експансія корпорації на світовому ринку. Іноземний покупець дуже швидко, повною мірою оцінив переваги техніки нового бренду. Обсяги продажу товарів корпорації почали швидко зростати, особливо це стосувалося телевізорів. Стрімкий розвиток дозволив компанії відкрити декілька своїх представництв на території інших країн, та у 1980 роках почати розробку власних комп’ютерних комплектуючих. Не встигли конкуренти адаптуватися до нового енергійного гравця, як у 1990 роках Samsung починає активно займатися розробкою мобільних телефонів, а потім й смартфонів. Не забуває компанія й про побутову техніку – до асортименту додається посудомийна машина та пилосос. Стає зрозуміло, що корейський флагман серйозно націлений на світове панування в індустрії електроніки.
Готуючись до нового тисячоліття, корпорація, у 1993 році проводить дуже вдалий ребрендинг власного логотипу. Професійно підготовлена рекламна компанія та дуже вдалий концепт логотипу, призводять до того, що оновлене «лого», за дуже короткий термін, стає одним з найбільш відомих у світі. До речі, це саме той логотип, що використовується брендом зараз. Дуже швидко опанувавши нові горизонти, корпорація починає регулярно вражати світ різноманітними комп’ютерними комплектуючими, електронними книгами, моніторами, мобільними телефонами, смартфонами та планшетами. Компанія також активно займається випуском власник принтерів, БФП, комп’ютерної периферії, рідкокристалічних телевізорів, фотокамер та цифрових фоторамок.
Окремо можна виділити лінійку ноутбуків Samsung та такі корисні дрібнички, як GPS-навігатори та кардрідери. Наразі здається, що нема жодної сфери, пов’язаною з будь-якою технікою та електронікою, де б не брала участь корейська корпорація.
Переглянути повністю