Motorola
Американська компанія була заснована у 1928 році в Чикаго. Засновниками майбутньої корпорації були брати Галвіни: Пол та Джозеф. Ці талановиті підприємці, на базі придбаної ними фірми Stewart Battery, що розорилася, створили власний бренд, під назвою Galvin Manufacturing Corporation.
Нова компанія спочатку спеціалізувалась на виробництві випрямлячів струму, а потім брати вирішили ризикнути та створила власний автомобільний радіоприймач під назвою Motorola. Це був перший важливий крок для майбутнього успіху бренду.
Молода компанія, за 15 років розвитку змогла здобути собі гарну репутацію. Досвід її спеціалістів та інноваційні ідеї допомогли корпорації потрапити у список постачальників американської армії під час Другої Світової Війни. Galvin Manufacturing Corporation займалась розробкою та виробництвом пересувних радіостанцій. Багатомільйонні замовлення уряду США вивели компанію на зовсім новий рівень розвитку.
Після закінчення війни, засновники вирішують змінити назву своєї корпорації на честь свого першого радіоприймача. Саме так на світ з’явилась звична нам Motorola. Окрім радіотехніки, фірма починає займатись власним виробництвом телевізорів, та досягає на цьому шляху величезних успіхів.
З 1973 року американська корпорація плідно працює над створенням сотового телефону. Мета компанії – створити комерційно успішний сотовий телефон «для кожного», була досягнута у 1983 році. Довгоочікуваним інноваційним пристроєм стала модель Motorola DynaTAC 8000X, яка була дуже добре сприйнята користувачами.
До кінця ХХ-ого сторіччя, компанія Motorola впевнено тримається серед світових лідерів з виробництва мобільних телефонів. Серйозні проблеми фірми починаються у ХХІ-сторіччі, під час «ери смартфонів». По-перше, американці роблять хибну ставку на дизайн, а не на технічні характеристики, що надає змогу конкурентам стрімко обійти Motorola, випустивши більш потужні мобільні телефони та смартфони за принадну ціну. По-друге, робочою платформою для своїх смартфонів, американська компанія обрала Symbian, що принесло тільки розчарування.
Motorola починає зазнавати втрат та стрімко зменшувати свою долю на ринку мобільних телефонів. Керівництво корпорації, після тривалого обмірковування ситуації, що склалася, вирішило розділити свою компанію, та продати збитковий мобільний відділ. Саме тому, у 2014 році, мобільний підрозділ американського бренду (Motorola Mobility) був придбаний китайською корпорацією Lenovo.
Переглянути повністю