Що треба знати перед походом у сервісний центр?

05/04/2018

Техніка, як і будь-які інші речі, що ми використовуємо має свій термін експлуатації та інколи все ж таки виходить з ладу. Компанія КТС проводить сервісне обслуговування усієї техніки, яка продається у наших магазинах, у тому числі і інтернет-магазині.

У процесі звернення за послугами сервісних інженерів, наші Клієнти стикаються із безліччю питань, на які менеджери контакт-центру оперативно шукають відповіді. Однак, ми хочемо, щоб нашим Клієнтам було комфортніше вирішувати питання ремонту своїх гаджетів, а тому звели у єдиний список 20 питань, які частіше за все турбують наших Клієнтів. Список питань, наведений нижче, пришвидшить пошук, а також допоможе заощадити ваш час та зусилля при зверненні у сервісний центр.

1. У чому полягає робота сервісного центру?

2. Що таке гарантійні забов’язання?

3. Що означає авторизація?

4. Техніку яких виробників ми ремонтуємо саме в себе?

5. Техніку яких виробників ми відправляємо на обслуговування в інші сервісні центри?  

6. Скільки часу тривають гарантійні ремонти?

7. Чому Сервіс може відмовити в гарантійному ремонті?

8. Хто приймає рішення про списання/обмін пристрою?

9. Чому ми маємо право приймати товари на платний ремонт?

10.  Чому пристрій можуть відправити в інший АСЦ?

11. Чому не ремонтуємо техніку старшу 8 років?

12. Чому на проблему плаваючого характеру потрібно більше часу тестування?

13. Чому пристрої з розбитими дисплеями, під час ремонту можуть стати непрацюючими?

14.  Чому гарантія на роботи надається 3 місяці?

15.  Де ми замовляємо запчастини?

16. Чому інколи ремонт є неможливим?

17. Що робити у випадку, коли  вартість ремонту перевищує вартість пристрою?  

18. Чи можна відправляти техніку на ремонт через Перевізника?

19. Де ми приймаємо на гарантійний ремонт/платний ремонт?

20. Як можна дізнатися про стан ремонту свого гаджету, уточнити деталі чи повідомити додаткову інформацію?

1. У чому полягає робота сервісного центру?

Сервісний центр проводить гарантійний ремонт та обслуговування цифрової техніки найвідоміших світових виробників. Спеціалісти сервісного центру регулярно проходять навчання та, з виходом кожної нової моделі, отримують інформацію напряму від виробника, а використання сертифікованого обладнання та виключно оригінальних запчастин дозволяє проводити ремонти на найвищому рівні. Незалежно від того, де ви придбали свій пристрій, у разі його виходу з ладу, ви можете звернутись напряму в сервісний центр КТС, та отримати повний гарантійний супровід без пересилок, посередників та торгівельних мереж.

 

58_1.jpg

2. Що таке гарантійні забов’язання?

Це зобов’язання Авторизованого сервісного центру приймати в ремонт та проводити безкоштовний ремонт техніки у випадку її несправності з вини виробника, при умові, якщо не порушено умов експлуатації (механічні пошкодження або потрапляння вологи в середину пристрою) та дійсний гарантійний термін.

3. Що означає авторизація?

Авторизація – це процес надання певній особі прав на виконання деяких дій. Стосовно сервісного центру (СЦ) з ремонту техніки авторизацією є надання виробником права здійснювати гарантійний та післягарантійний ремонт і технічне обслуговування продукції, яку він випускає. Для того щоб отримати авторизацію, СЦ повинен відповідати ряду високих вимог:

  • Володіти спеціальним обладнанням для діагностики, налаштування й ремонту;
  • Інженери повинні мати спеціальну освіту та сертифікати для виконання робіт з ремонту;
  • Мати у наявності спеціально обладнане і антистатично (ESD) захищене приміщення і одяг, а також спеціальні антистатичні ESD інструменти;
  • У центрі має працювати штат висококласних фахівців із вищою технічною освітою та навчанням на спеціалізованих курсах.

Таким чином, наявність у сервісного центру авторизації означає і гарантує, що даний сервісний центр має все необхідне для здійснення ремонту на дозволеному йому рівні допуску, а також відповідає вимогам і стандартам даного виробника.

 

43_2.jpg

4. Техніку яких виробників ми ремонтуємо саме в себе?

Ми є авторизованим сервісом наступних виробників:

  • Acer  - обслуговуємо: ноутбуки, планшети, монітори, проектори, системні блоки
  • AOC – обслуговуємо: монітори;
  • Asus – обслуговуємо: ноутбуки, планшети, смартфони (крім лінійки ZenFone), системні блоки, моноблоки, монітори;
  • Canon – обслуговуємо: друкуючу техніку;
  • Dell – обслуговуємо: ноутбуки, монітори, планшети;
  • Edifier – обслуговуємо: акустику;
  • Fujitsu – обслуговуємо: всю продукцію;
  • F&D – обслуговуємо: акустику;
  • Gemix – обслуговуємо: акустику;
  • Hewlett-Packard – обслуговуємо: ноутбуки, планшети, системні блоки, мишки;
  • Lenovo – обслуговуємо: ноутбуки, планшети, моноблоки, системні блоки;
  • Logitech – обслуговуємо: всю продукцію;
  • Pantum – обслуговуємо: друкуючу техніку;
  • Powercom – обслуговуємо: блоки безперебійного живлення, стабілізатори;
  • ProLogiX – обслуговуємо: блоки безперебійного живлення;
  • Samsung – обслуговуємо: смартфони, планшети, електронні годинники;
  • Xerox – обслуговуємо: малу офісну техніку.

5.  Техніку яких виробників ми відправляємо на обслуговування в інші сервісні центри?  

  • Acer – обслуговуємо: смартфони;
  • Canon – обслуговуємо: фототехніку;
  • CAT – обслуговуємо: смартфони;
  • Fly – обслуговуємо: смартфони;
  • HTC – обслуговуємо: смартфони;
  • Huawei – обслуговуємо: смартфони, модеми;
  • JBC – обслуговуємо: смартфони;
  • Lenovo - обслуговуємо: смартфони;
  • Moto – обслуговуємо: смартфони;
  • Nikon – обслуговуємо: фототехніку;
  • Nokia – обслуговуємо: смартфони;
  • Sony Mobile – обслуговуємо: смартфони.

 

4_8.jpg

6. Скільки часу тривають гарантійні ремонти?

Гарантійний ремонт триває до 14 днів. Якщо ми відправляємо пристрій в інший АСЦ, то 14 днів відраховується з моменту потрапляння в АСЦ. Бувають випадки, коли деталей для ремонту в Україні немає в наявності, і їх потрібно замовляти з-за кордону. В таких випадках тривалість гарантійного ремонту може продовжуватись до 45 днів.

7.  Чому Сервіс може відмовити в гарантійному ремонті?

Якщо під час користування пристрою було порушено умови його експлуатації, а саме наявність механічних пошкоджень ззовні чи всередині пристрою внаслідок ударів, падінь чи натисків, або ж потрапляння всередину пристрою вологи, Сервісний центр має право відмовити в гарантійному обслуговуванні пристрою. В такому випадку подальша його діагностика та можливість ремонту можуть бути здійснені лише на платній основі.

Якщо пристрій був куплений у нашій мережі, але ми не авторизовані по даному виробнику, Ви також можете здати Ваш пристрій до нашого Сервісного центру, а ми в свою чергу проконтролюємо, щоб Ваш пристрій потрапив на гарантійне обслуговування в Авторизований сервісний центр.

 

23_4.jpg

8. Хто приймає рішення про списання/обмін пристрою?

Ми є Авторизованим сервісним центром, і в наших повноваженнях – проводити гарантійний ремонт пристрою. Якщо пристрій протягом гарантійного терміну потрапляв декілька разів у ремонт з тією ж проблемою, ми можемо подати запит на списання до виробника. Виробник розглядає його протягом декількох робочих днів, і може як погодити його, так і відхилити. Рішення щодо списання/обміну приймає виключно Виробник.

 

7_5.jpg

9. Чому ми маємо право приймати товари на платний ремонт?

Потреба  у платних послугах ремонту виникає, коли термін гарантії скінчився або у випадку, коли проблема не відповідає вимогам гарантійного обслуговування.

Наш сервіс-центр пропонує досить великий обсяг послуг з ремонту комп’ютерної техніки, ноутбуків, аксесуарів.

10.  Чому пристрій можуть відправити в інший АСЦ?

Якщо у пристрої наявний дуже складний дефект, діагностика та усунення якого потребує спеціалізованого обладнання, яким ми не володіємо, СЦ може відправити його у інший АСЦ вищого рівня для проведення ремонту. Такі дії узгоджуються з Клієнтом.

11. Чому не ремонтуємо техніку старшу 8 років?

Пристрої такого віку вже відпрацювали свій ресурс, а це означає, що втручання і усунення однієї несправності, як правило, призводить до виникнення цілого ряду інших проблем. Крім того, через похилий вік пристроїв, запчастини до них вже зняті з виробництва, і ремонт зазвичай є нерентабельним. Такі пристрої краще замінювати на нові.

12. Чому на проблему плаваючого характеру потрібно більше часу тестування?

Зазвичай проблема плаваючого характеру рідко проявляється, через це складно виявити причини її виникнення і знайти способи її усунення. Відповідно на це витрачається більше часу.

13. Чому пристрої з розбитими дисплеями, під час ремонту можуть стати непрацюючими?

Оскільки дисплеї вже пошкоджені, при демонтажі вони можуть пошкодитись ще більше, відповідно можуть перестати працювати взагалі.

 

6_6.jpg

14. Чому гарантія на роботи надається 3 місяці?

Ми надаємо гарантію на проведені роботи 90 календарних днів в тому випадку, якщо проблема пов’язана з попереднім ремонтом, і не порушено умов експлуатації. Це досить тривалий термін, якого достатньо, щоб визначити, що ремонт був неякісним або ж встановлена деталь виявилась дефектною.

На перепрошивку пристроїв гарантія не надається, оскільки робота програмного забезпечення залежить від того, як працює з нею користувач.

15. Де ми замовляємо запчастини?

Ми замовляємо запчастини для ремонтів у офіційних та перевірених постачальників, з якими працюємо багато років.

16. Чому інколи ремонт є неможливим?

Ремонт пристрою іноді може виявитись неможливим. Це зумовлено тим, що якісні запчастини можуть бути недоступними до замовлення або ж взагалі зняті з виробництва.

17. Що робити у випадку, коли  вартість ремонту перевищує вартість пристрою?  

Бувають ситуації, коли загальна вартість ремонту може становити 70-80% вартості ідентичного нового пристрою, а іноді й перевищувати його вартість. У таких випадках ремонт вважається економічно недоцільним і пристрій видається без ремонту. Ми пропонуємо обрати новий пристрій у нашій мережі.

18. Чи можна відправляти техніку на ремонт через Перевізника?

Якщо у Вашому місті немає магазинів нашої мережі і Ви бажаєте скористатись послугами платного ремонту нашого СЦ, Ви можете відправити Ваш пристрій до нас Новою Поштою.

 

5_7.jpg

 

19. Де ми приймаємо на гарантійний ремонт/платний ремонт?

Здати Ваш пристрій на ремонт ви можете у будь-якому магазині нашої мережі, а також у магазинах, які є нашими точками видачі, звідки безпосередньо його буде відправлено до Сервісного центру.

20. Як можна дізнатися про стан ремонту свого гаджету, уточнити деталі чи повідомити додаткову інформацію?

На сайті ktc.ua Ви можете перевірити статус ремонту за посиланням: https://ktc.ua/u/zsc.

Ви завжди можете зателефонувати на гарячу лінію Компанії КТС. Наші контакти:  

CALL-ЦЕНТР:

  • +38 (044) 364-73-72;
  • +38 (067) 362-16-17;
  • +38 (093) 177-04-49;
  • +38 (050) 379-28-20;
  • 0 800 210 484.

Час роботи:

  • в будні дні: 9:00-20:00;
  • в суботу/неділю: 09:00-18:00.

Також ми чекаємо на ваші листи:

  • пишіть нам на пошту service@ktc.ua;
  • запитуйте в соціальних мережах: www.facebook.com/ktcua/.

Читайте також: 

Залишити коментар
Нещодавно переглянуті
Меню
Привіт! Допомогти ?