Сервісне та гарантійне обслуговування OPPO

Умови гарантійного обслуговування

На всі товари, які реалізуються у інтернет-магазині «OPPO» надається офіційна гарантія від виробника. 
Термін гарантійного сервісу — 1 рік. Проте, купуючи будь-яку модель смартфона ОРРО до 30 вересня 2022 року, ви отримаєте один рік гарантійного сервісу та два роки безкоштовного обслуговування негарантійних випадків (*діє з моменту покупки пристрою).
Підтвердженням гарантійних зобов’язань служить гарантійний талон.
Комплектація визначається описом товару на сайті oppo.com або інструкцією по його експлуатації.

Безкоштовний сервіс — door to door 

Відтепер для отримання гарантійного чи негарантійного обслуговування гаджетів бренду ОРРО можна навіть не звертатися до сервісного центру. Ви без проблем можете відправити пристрої через відділення «Нової пошти» або ж викликати кур’єра додому. Доставка в обидва боки безкоштовна для клієнта.

Гаджети можна надіслати в ремонт із будь-якого відділення «Нової пошти» або ж викликавши кур’єра додому за номером телефону 0800-500-609 через офіційний сайт або додаток «Нової пошти». Пристрій необхідно надіслати за адресою на вибір: 
 
Адреси доставки Новою поштою:

  • м. Київ, провулок Ярослава Хомова 3, корпус 8-Б , ТОВ «Брізі-Сервіс», ЄДРПОУ 43979557, Меркілова Олена Дмитрівна, тел. (095) 127-32-26
  • м. Київ, відділення Нової Пошти №245, одержувач: ТОВ «Ф1 Компані», код ЄДРПОУ 38981386

Адреса доставки Justin:

  • м. Київ, відділення Justin №222, одержувач: ТОВ «Ф1 Компані», тел. (093)787-01-23

При оформленні відправлення через «Нову пошту» необхідно вказати страхову суму, що дорівнює вартості гаджету, а також модель пристрою, який відправляється, опис недоліків та реквізити для зворотної доставки. 
 
Крім того, для швидкого та якісного обслуговування у посилку необхідно вкласти наступне: товар у повній комплектації, товарний чек про придбання товару, заповнений гарантійний талон та письмову претензію про передачу пристрою на ремонт. В претензії потрібно зазначити час передачі, модель та серійний номер (а для смартфонів — номер IMEI), опис недоліків товару та згоду на обробку персональних даних у вільній формі.

Що робити, якщо сервісний центр не може відремонтувати мій товар у гарантійний період: 

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника, у Товарі, який ви купили в інтернет-магазині OPPO, або при виходу з ладу з вини виробника, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

Для цього потрібно звернутися у магазин, де ви придбали товар і надати:

  • товар з повною комплектацією (зарядний пристрій, коробка ...);
  • гарантійний талон;
  • документ, що підтверджує оплату;
  • висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар має «істотний недолік».

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті у випадку:    

  • порушення цілісності гарантійних пломб чи їх відсутності;
  • наявності механічних та інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій Покупця чи інших осіб;
  • порушення правил експлуатації, викладених в посібнику користувача або інструкції;
  • несанкціонованого ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
  • якщо серійний або ІМЕІ номер, що знаходиться у пам’яті виробу, змінений, стертий або не може бути ідентифікований;

У випадку відсутності серійного номеру на виробі, гарантійне обслуговування відбувається тільки за наявності гарантійного талону, виробу та упаковки, що йде в комплекті з виробом та має зазначений серійний номер.

Гарантійні зобов'язання не поширюються:

  • на програмні продукти, що поставляються разом із виробом;
  • на програмні продукти, які не поставляються разом із виробом;
  • на диски для лазерних систем зчитування;
  • на дані користувача, що зберігаються або отримані за допомогою виробу

Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються на наступні несправності:    

  • закінчення терміну експлуатації або гарантії виробу;
  • випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні користувачем);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, що виникли внаслідок недбалого використання (недотримання температурного режиму, дія рідини, запиленість, механічне пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів, комах, тощо);
  • пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням струму в мережі;
  • пошкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
  • пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли в результаті з’єднання і підключення товару до інших виробів;
  • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням, або з порушенням правил експлуатації, що зазначені в інструкції, яка йде в комплекті з виробом

Крім того, власники смартфонів можуть відвідати сервісні центри у місті Києві за адресами:

  • Breezy Service: провулок Ярослава Хомова, 3, корпус 8-б, офіс 15. Центр працює з понеділка по п’ятницю з 09:00 до 18:00.
  • F1Center м. Дарниця: вул. Андрія Малишка, 5. Центр працює з понеділка по п’ятницю з 10:00 до 19:00 та в суботу з 10:00 до 16:00.
  • F1Center м. Університет: вул. Дмитрівська, 3/7. Центр працює з понеділка по п’ятницю з 10:00 до 19:00 та в суботу з 10:00 до 16:00.
  • F1Center м. Почайна: р-кт Степана Бандери, 21. Центр працює з понеділка по п’ятницю з 10:00 до 19:00, в суботу та неділю з 10:00 до 16:00.
  • F1Center м. Палац Україна: вул. Велика Васильківська, 112. Центр працює з понеділка по п’ятницю з 10:00 до 19:00 та в суботу з 10:00 до 16:00.
  • F1Center м. Осокорки: вул. Дніпровська набережна, 33, ТК Аркадія. Центр працює з понеділка по п’ятницю з 10:00 до 19:00, в суботу та неділю з 10:00 до 16:00.
  • F1Center м. Виставковий центр, вул. Михайла Ломоносова, 48 (5-пов. Будинок). Центр працює з понеділка по п’ятницю з 10:00 до 19:00 та в суботу з 10:00 до 16:00.

При зверненні за послугою безкоштовного сервісу ОРРО покриваються наступні витрати: 

  • один рік гарантії
  • два роки обслуговування негарантійних випадків з моменту покупки смартфону (безкоштовним є обслуговування, вартість запчастин сплачує клієнт)
  • доставка в обидва боки (відправлення пошкодженого смартфона у центри сервісного обслуговування та зворотна доставка
  • оновлення програмного забезпечення
  • профілактична чистка гаджета

Примітка. Для отримання безкоштовного негарантійного обслуговування протягом двох років, при зверненні в сервісний центр необхідно пред'явити документи, що підтверджують покупку, а саме заповнений гарантійний талон, товарний або касовий чеки продавця.

З питань сервісного обслуговування звертайтеся за телефоном:

  • 080-080-11-85

Детальна інформація про сервісне та гарантійне обслуговування на офіційному сайті OPPO

Нещодавно переглянуті
Меню
Привіт! Допомогти ?