Молодий китайський бренд Xiaomi почав своє існування в 2010 році, коли вісім підприємців на чолі з мільярдером Лєем Цзюном вирішили створити компанію, яка зможе реалізувати їх спільну концепцію «зручного телефону». Першим інноваційним продуктом нової компанії стала операційна система MIUI, для Android-платформ, яка за короткий термін виявилась дуже популярною на китайському ринку.

Зробивши вірні висновки з такого успішного старту, бренд розробляє та в 2011 році випускає свій перший смартфон Xiaomi Mi One з ОС MIUI. Пристрій викликає фурор на ринку Китаю та водночас робить компанію надуспішною. Фірма отримує повноцінні інвестиції не тільки від китайських фондів, а й від американського Qualcomm Ventures, та починає підготовку до виходу на світовий ринок.

Підкорити міжнародних покупців компанії допомагає нова розробка – смартфон Xiaomi Mi Two. Після релізу цієї моделі, китайський бренд стає всесвітньо відомою корпорацією. Багато хто вважає компанію схожою за стилем з Apple, а її керівника Лєя Цзюна, відповідно, китайським Стівом Джобсом.  

Окрім смартфонів, корпорація з Піднебесної робить ставку на планшети, навушники та гарнітури й різноманітні smart-гаджети, такі як екшн-камери, телевізійні приставки, альтернативні комп’ютерні миші та інше. Є в асортименті компанії й маршрутизатори.

Цікаво, що своєю головною метою керівництво Xiaomi вважає безперечне світове панування на ринку смартфонів. Так-так, не на ринку Китаю, а на світовому ринку. Чи зможуть боси корпорації втілити в життя свої амбітні плани покаже час.