Moshi
Як скористатися глобальною гарантією від Moshi?
Всі види продукції бренду мають стандартну дворічну гарантію.
Для активації глобальної гарантії, потрібно зареєструвати придбаний продукт на сайті за посиланням нижче:
Moshi - виробник аксесуарів для мобільної техніки. Унікальність аксесуарів Moshi полягає у самобутньому дизайні - компанія сама розробляє та застосовує власні технології для виготовлення продукції. Moshi є власником числених патентів, які доводять, що аксесуари бренду не можуть бути схожими на інші.
Moshi обирають ті, хто полюбляє стильні та функціональні аксесуари для смартфонів, а також хоче відрізнятися від інших.
Основами для менеджменту компанії є напрямки глобалізації, пошук найкращої сировини, унікальність дизайну та екологізація виробництва. Компанія у своїй комунікації часто наголошує на усвідомленні необхідності охорони навколишнього середовища та реалізує заходи щодо безпечної утилізації продуктів.
Продукти компанії особливі, адже бренд пишається індивідуальним підходом до створення власного дизайну, використанням eco-friendly матеріалів, а також своєю 10-річною гарантією на власні вироби. Ця гарантія розповсюджується на всі категорії продукції, а також підкреслює високу зносостійкість виробів. Компанія намагається втілювати філософію раціонального споживання, створюючи такі продукти, які здатні виконувати свої функції протягом тривалого часу. І замість того, щоб просто декларувати цінності на словах, пропонує кожному клієнту свою 10-річну глобальну гарантію.
Що дає глобальна гарантія Moshi?
При купівлі продукту Moshi та його реєстрації, ви будете впевнені, що служба підтримки компанії подбає про вас у будь-якій точці світу. Ви можете купити пристрій чи аксесуар в Україні, поїхати відпочивати чи працювати закордон, і у випадку виходу пристрою з ладу, звернутися до служби підтримки Moshi.
Зверніть увагу, що гарантія не поширюється на пошкодження внаслідок нещасних випадків, неправильного застосування або застосування не за призначенням, неправильного догляду, а також на ушкодження косметичного характеру внаслідок природного зносу продукту.
Як звернутися у службу підтримки Moshi?
Щоб звернутися у службу підтримки Moshi потрібно надіслати листа на адресу support@moshi.com. Ця служба працює цілодобово.
Скільки часу займає обробка звернення?
Служба підтримки виконує заміну по гарантії протягом 2-3 тижнів. Зверніть увагу, що цей термін може бути іншим через особливості міжнародної доставки і митних норм. Стандартний процес обробки звернення відбувається у кілька етапів:
1. Надсилання листа в службу підтримки на адресу support@moshi.com. У листі потрібно вказати відомості про реєстрацію продукту. Бажано надати фотографію або відео проблеми, з якою ви зіткнулися.
2. Служба підтримки вивчає проблему і надсилає відповідь протягом 2 робочих днів.
3. Після схвалення заміни користувач отримує новий товар протягом 2 тижнів.
Якщо продукт вже зареєстрований?
Глобальна 10-річна гарантія має зворотну силу. Це означає, що, якщо Ви вже реєстрували продукт Moshi, гарантія буде автоматично продовжена на 10 років з моменту здійснення покупки.
Якщо продукт знятий з виробництва?
Якщо придбаний виріб вже знято з виробництва, компанія безкоштовно відремонтує його або надасть рівноцінну заміну. Якщо рівноцінна заміна неможлива, компанія надає кошти для здійснення покупки в фірмовому інтернет-магазині.
Винятки з глобальної гарантії
Глобальна гарантія Moshi діє для всіх категорій продукції і у всіх географічних регіонах. Однак через обмеження міжнародної доставки неможливе виконання заміни літій-іонних батарей в тих регіонах, де дана продукція не продається в фірмових магазинах або у уповноважених дистриб'юторів.
Переглянути повністю