Назад

Як працює КТС під час карантину?

Починаючи з 12 березня Україна починає жити в умовах карантину для запобігання поширенню коронавірусу. Наша команда КТС підтримує всі профілактичні заходи, тому за можливості перейшли на віддалений режим роботи. Згідно з постановою КМУ № 215 від 16 березня 2020 року засоби зв'язку належать до стратегічних продуктів, тому ми готові підтримати своїх клієнтів і забезпечити необхідним товаром протягом карантинного періоду. 

Для видачі замовлень у режимі посиленої дезинфекції будуть працювати наступні магазини.
КТС:

Київстар:

Також в нас діють спеціальні умови доставки товару:

На період карантину безкоштовно доставляємо на відділення Нової Пошти замовлення вартістю від 500 грн, адресна кур'єрська доставка безкоштовна для замовлень вартістю більше 2000 грн.

На замовлення вартістю до 500 грн вартість доставки становить 50 грн, а по м. Рівному працюватиме доставка логістикою КТС.

Є можливість отримати замовлення кур'єром від КТС. Експрес-доставка кур'єрами КТС діє по містах: Рівне, Тернопіль, Червоноград, Костопіль, Сарни, Вараш, Нетішин, Шепетівка та Ужгород. Безкоштовно доставимо Вам додому замовлення вартістю від 500 грн.

На всіх магазинах ми дотримуємося профілактичних заходів відповідно до санітарно-епідеміологічної ситуації, тому просимо вас, у першу чергу, берегти своє здоров'я та своїх близьких.

1_imgonline-com-ua-Compressed-bVcxCyDHQxQNRa.jpg

Нагадуємо, що на період карантину потрібно: 

  • уникати скупчення людей;
  • тримати дистанцію між людьми не менше 1 м;
  • прикривати ніс та рот серветкою, коли кашляєте або чихаєте та одразу викидати використану хустинку у смітник;
  • часто мити руки милом і дезинфікувати спеціальними засобами після кожного контакту із забрудненими поверхнями;
  • уникати рукостискань і не торкатися свого обличчя брудними руками. 

Сервісний центр КТС також вживає спеціальні заходи, щоб безпечно для працівників і клієнтів продовжувати працювати. 

Наші працівники забезпечені необхідними засобами захисту та дезинфекції: масками, рукавицями та антисептиками. 

Упроваджуються заходи для зменшення фізичного контакту - технічна підтримка та спеціалісти готові надавати консультації в телефоному та онлайн режимі: 

Для налаштування ПК технічний спеціаліст може віддалено до нього підключитися.

110_1.jpg

Перебувайте вдома! Ми самостійно заберемо техніку в ремонт!

Друзі, давайте ставитися до карантину відповідально та берегти здоров'я!

Особистий кабінет
Привіт! Треба допомога ?