SMEG — ідеальне поєднання італійського стилю та технологій
Smeg — преміальний бренд побутової техніки, який був заснований Вітторіо Бертацонні у 1948 році. Історія бренду почалася із металургійного заводу Smeg. Компанія і зараз належить для сім’ї Бертацонні.
НАЗВА БРЕНДУ
SMEG — це абревіатура, яка означає Smalteria Metallurgica Emiliana Guastalla, що в перекладі означає “Металургійне Емалювання Емілія Гуасталла”. Всі пристрої мають маркування про те, що виготовлені в Італії
ФІЛОСОФІЯ SMEG
Головна фішка техніки Smeg — це преміальний дизайн та акцент на технологічній складовій. Філософія бренду в тому, щоб поєднати інноваційність з преміальним, ергономічним дизайном. Варто визнати, що вони неухильно дотримуються своєї філософії дотепер.
Над дизайном пристроїв Smeg працювали і працюють відомі архітектори та дизайнери, наприклад: Гуїдо Каналі, Маріо Белліні, Ренцо Піано, Марк Ньюсон та Джанкарло Кандеаго. До того ж над дизайном у Smeg працюють окремі центри, які досягли того рівня, що зовнішній вигляд їхніх продуктів та ергономіка знаходяться поза часом, бо вони ніби й тяжіють до ретро стилю, але в той же час чудово вписуються в модерні інтер’єри.
ЧОМУ SMEG КОШТУЄ ДОРОЖЧЕ, НІЖ ПРОДУКЦІЯ ІНШИХ БРЕНДІВ?
Питання дороговизни завжди суб’єктивне, однак Smeg об’єктивно коштує дорожче, ніж продукція інших брендів. Нижче є 7 причин, які пояснюють чому Smeg коштує дорожче:
1. ДИЗАЙН
Місія Smeg зробити так, щоб їхні продукти вирізнялися з-поміж інших, особливо коли справа стосується зовнішнього вигляду. Вони так зосереджені на естетиці, що співпрацюють зі знаменитими дизайнерами та архітекторами. Наприклад, Гвідо Каналі (архітектор) та Марк Ньюсон (дизайнер) – два гучні імені, що продукують естетику Smeg.
2. LUXURY-БРЕНД
В кожній сфері є бренди говорячи про які вкрай рідко обговорюється питання ціни. Наприклад, Louis Vuitton, якщо говорити про одяг і аксесуари, Mercedes Benz, якщо говорити про автомобілі. Теж саме стосується Smeg — це luxury-бренд на ринку побутової техніки. Коли ти володієш пристроями Smeg — це не про можливість закип’ятити воду чи підсмажити тости, це про самосприйняття.
3. НАДІЙНІСТЬ
На техніку Smeg діє 2-річна гарантія, а крім того можна розраховувати на 10-річний термін експлуатації та підтримки від виробника. Відразу важко пригадати інший бренд, який готовий впродовж десятиліття надавати підтримку. До того ж такий термін експлуатації вказує на те, що виробник впевнений в продукції, яку виготовляє.
4. БЕЗПЕКА КОРИСТУВАЧА
Безпечність для Smeg не менш важлива, ніж дизайн і це можна прослідкувати в найдрібніших деталях. Всі ніжки в пристроях виконані з матеріалу, який не ковзає на поверхні, жоден з пристроїв не увімкнеться, якщо є небезпека поранитись, наприклад планетарний міксер не працюватиме поки головка змішувача піднята, чайник не працюватиме, якщо в ньому немає води. До того ж, фішкою пристроїв Smeg є заокруглені кути. Над безпечністю пристроїв працюють на всіх етапах — від креслень до готового дизайну.
5. УНІКАЛЬНІ КОЛАБОРАЦІЇ
Smeg має іменитих партнерів з якими часто влаштовує колаборації. Серед брендів з якими Smeg вже співпрацює можна згадати Disney, Dolce&Gabbana, Coca-Cola та інші. Важко віднайти будь-який інший бренд побутової електроніки, який має схожі унікальні пропозиції.
6. ІННОВАЦІЇ
В Smeg працюють сертифікаційні та дослідницькі лабораторії, які покликані розробляти інноваційні рішення, унікальні функції, які бездоганно працюватимуть впродовж років.
7. МАТЕРІАЛИ ТА КОЛЬОРИ
Smeg — це про найвищу якість, увагу до деталей, а також про використання кращих матеріалів від затемненого скла, нержавіючої сталі до міді та високоякісного алюмінію. Крім того, Smeg завжди пропонує на вибір багато кольорів, щоб ви могли вибрати той, який ідеально пасуватиме вашій оселі та безпосередньо кухні.
Smeg — це про ідеальне поєднання стилю та технологій. Smeg — це про унікальні пропозиції та елітні колаборації з іншими брендами. Smeg — це про довговічність та безпеку.