Що таке інпут-лаг та ALLM?
Якщо ви бувалий геймер, то чітко розумієте, що таке інпут-лаг, однак якщо ви в цій сфері новачок, то в цій статті ми коротко пояснимо що таке input-lag та чому на це варто звернути увагу геймеру.
Input-lag - це затримка введення. Якщо ще більше спростити, то це час, який проходить від моменту, коли ви натиснули клавішу на контролері чи клавіатурі до моменту, коли ваша дія відображається на екрані. Логічно, що чим менше значення затримки, тим краще для ігрового процесу, адже тоді рухи в іграх будуть більш відповідні тому, що ви робите в даний момент на контролері. Як це виглядає на практиці можете подивитися на ілюстрації нижче.
Переважна більшість телевізорів, які можна використовувати з ігровими консолями мають затримку в межах 20-50 мілісекунд. Це хороші показники і цього цілком достатньо для сучасних ігор, але інпут-лаг має найбільше значення, якщо ви граєте стрілялки типу CS:GO, Call of Duty, Battlefield чи інші, де від швидкості спрацювання і затримки буде залежати ваша успішність у грі. Для цих ігор прийнятна затримка введення буде в межах від 3-5 мс. Для файтингів, симуляторів перегонів, футбольних симуляторів чи пригодницьких екшнів 20-50 мс цілком прийнятна затримка, бо ви навряд чи її відчуєте.
Проблема інпут-лагу долається через використання технології ALLM (Auto Low Latency Mode). Це режим, який вмикається на телевізорі, коли ви підключаєте до нього геймерську консоль. Деякі функції телевізора в обробці зображень будуть обмежені, щоб забезпечити вищу швидкість обробки введення. Ця функція підтримується ігровими консолями Xbox поточного покоління та PS5, але тільки якщо прошивка оновлена до версії 22.01-05.50.00 або вище.
Нижче на вибір в різних цінових категоріях є телевізори, які підтримують ALLM.