Що робити, якщо смартфон каже:
Нещодовно підгледіли на порталі прихильників техніки xiaomi - http://c.mi.com/, чудову статтю. А усім чудовим потрібно ділитися, тому ми так і зробили :).
Сподіваюся, Ви добре проводите час. Сьогодні я розкажу про деякі рішення проблеми, якщо SIM-картка не виявлена на Вашому пристрої. Найпоширеніша причина цього - якщо Ваша SIM-карта вставлена неправильно. Це також може бути пов'язано з проблемами програмного забезпечення, також через невдалу перевірку мережі. Нижче наведені рішення, які можуть допомогти.
1. Перезавантажте свій девайс
Це найшвидший і найпростіший спосіб вирішення проблеми. Коли пристрій перезавантажується, він оновлює більшу частину програмного забезпечення, яке гарантує усунення незначних проблем. Перезавантажте пристрій і дозвольте йому знову підключитися до мережі і перевірити, чи читає пристрій SIM-карту чи ні. Якщо Ваша проблема не вирішена, перейдіть до наступного варіанту.
2. Включення/вимкнення режиму польоту
Якщо Ви точно знаєте, що SIM-карта пошкоджена, перше, що Вам потрібно зробити, це включити її в "Режимі польоту". Коли "Режим польоту" вимкнений, пристрій знову буде шукати сигнал. Якщо він здатний шукати мережі, тоді Ваша проблема буде вирішена. Ви також можете включити його, довго натискаючи клавішу живлення, а потім натиснути кнопку "Режим польоту".
Альтернативний спосіб включення "Режиму польоту"
- розгорнути панель сповіщень
- пролистати пальцем вниз, до кнопки "Режиму польоту"
- натиснути кнопку "Режиму польоту"
3. Перевірте лоток SIM-карти
Якщо sim-карта не встановлена правильно в лотку, це може призводити до даної помилки. Таким чином, вимкніть смартфон і видаліть лоток SIM-карти. Продуйте лоток і SIM-карту від пилу. Поверніть SIM-карту на місце і перезавантажте девайс.
4. Виберіть правильно оператора зв'язку
Спробуйте вручну вибрати оператора зв'язку:
- Налаштування - Мобільні мережі;
- Вибираємо SIM 1 або 2;
- Мережі операторів;
- Очікуємо закінчення пошуку доступних мереж;
- Вибираємо мережу, що нам підходить і тиснемо на неї.
Переконайтеся, що Ви вибрали оператора стільникового зв'язку правильно. Це гарантує, що ваш пристрій зможе правильно підключитися, щоб підключення не закінчувалося помилкою SIM-карти.
5. Використовуючи USSD код
Ви також можете використовувати USSD-код для вирішення проблеми. Просто відкрийте панель набору номера і наберіть *#*#4636#*#* після того, як ви наберете його, відкриється екран тесту. Натисніть «Інформація про пристрій». Вимкніть "Потужність мобільного радіо" (це відключить активну SIM-карту). Зачекайте 30 секунд, після чого увімкніть модем знову. Тепер просто натисніть кнопку «додому» та перезавантажте смартфон.
6. Скидання налаштувань смартфона на заводські
Якщо ніщо інше не допомагає усунути проблему, Ви можете спробувати скидання до заводських налаштувань, оскільки дана дія може допомогти вирішити проблему, що виникла через програмні проблеми. Однак Ви втратите всі дані після скидання, тому не забудьте зробити резервну копію даних.
- Перейдіть в Налаштування - Додатково - Відновлення і скидання - Скидання налаштувань - Кнопка «скидання налаштувань».
Якщо проблема все ще існує, то єдине рішення звернутися в сервісний центр.
Це методи, які Ви можете легко спробувати. Після використання зазначених методів проблема повинна бути виправлена, але, якщо жоден з перерахованих вище методів не працює для Вас, Ви повинні відвідати найближчий сервісний центр, оскільки це може бути проблема з обладнанням.