Що потрібно для роботи SMM-щика?

02/09/2019

Соціальні мережі створили не тільки онлайн-платформи для спілкування, знайомств і постінга своїх фото - сьогодні вони виступають торговими площадками, інструментами нетворкінгу та, навіть, засобом спілкування політиків. Популяризація соціальних мереж призвела до того, що не тільки у публічних персон є сторінки - компанії та цілі бренди ведуть активне онлайн-життя і для цього їм потрібні окремі спеціалісти з SMM.

Ці три літери, які все частіше зустрічаються на сайтах пошуку роботи, розшифровуються просто - Social Media Marketing. Це і пояснює основну мету роботи SMM-щика - просування продуктів компанії у соціальних мережах, формування ком’юніті зацікавлених споживачів і створення успішного образу бренду. Моя дуже близька подруга, з якою ми разом вчилися в університеті, якраз є представником цієї сучасної професії, а її історія про покупку смартфону надихнула розібратися мене у наступному - яка ж техніка потрібна SMM-щику, щоб робота виконувалася легше та ефективніше? Давайте шукати відповіді разом!

laptop-3317007_960_720.jpg

Зв’язок

Велика частина роботи SMM-щика полягає у спілкуванні з підписниками та постінгу нових матеріалів, а значить, спеціаліст має мати постійний доступ до мережі Інтернет і техніку, з якою можна без зусиль переміщатися. Часто, основним робочим інструментом SMM-щика є смартфон (робочий чи особистий), однак, я пропоную розглянути ще один варіант - планшет. Сьогодні, цей гаджет не є надто популярним, а ціни часто не перевищують вартості смартфонів середнього сегменту. Ось, наприклад, 10-дюймовий iPad коштує близько 9000 грн - так само, як Xiaomi Mi 9 SE чи Galaxy A8 Plus 2018 року. При тому, планшет має набагато більший екран, з яким буде не тільки легше працювати в багатозадачному режимі (розділяючи програми у різні вікна), а й зручніше редагувати контент у простих редакторах, типу Canva.

Для повсякденних задач планшет буде корисним і у споживанні контенту, адже SMM-щик має тримати руку на пульсі, щоб не прогавити жодної "хайпової" новини чи дії конкурентів. При тому, планшет не заважає у сумці чи рюкзаку - якщо треба їхати на виїзну фотосесію чи в офіс замовників, можна спокійно носити планшет з собою.

1_office-336368_960_720.jpg

Серед найсвіжіших Android-планшетів можете звернути увагу на Samsung Galaxy Tab S6, який оснащений модулем LTE, має стилус S Pen і подвійну камеру. Такий планшет буде слугувати й простим фотоапаратом, адже швидко зробити хорошу світлину допоможе штучний інтелект Bixby Vision. Стилус для спеціаліста буде корисним під час створення контенту та проведенні презентацій - S Pen може допомогти зробити гарний підпис, акційний банер чи відредагувати фотографію у більш складному редакторі.

photo-1522204523234-8729aa6e3d5f.jpg

Серед прихильників техніки Apple можна також звернути увагу на оновлену модель iPad Mini - його презентували в 2019 році, а тому планшет має продуктивну начинку, більш компактний та якісний екран і, звичайно, Apple Pencil.

1_photo-1557825835-4e7714fef96d.jpg

Модель з LTE модулем коштує дорожче на 4000 тис. - обирайте, наскільки важливо мати постійний доступ до мережі. Більш просунуті версії планшетів, як от iPad Pro обирайте за рівнем власної професійної майстерності, тому що часто SMM-щиками стають люди з дизайнерською освітою, прокачаними навичками малювання та візуального оформлення. Купувати дорогу техніку для роботи - це інвестиція у свій розвиток і, так звані, активи, тобто речі, що можуть принести вам дохід.

Створення контенту

Робота в SMM - це не тільки про “картинки з котиками” та відповіді на коментарі. Часто SMM-щик і за фотографа, і за дизайнера може працювати. Звичайно, що рекламні матеріали та фотосесії організовуються командою працівників, однак, у деяких ситуаціях, SMM-щик може бути “універсальним солдатом” і встигати робити унікальний контент на торгових точках, публічних заходах, в офісі. Для кожного бізнесу існують свої професійні івенти, які SMM-щик використовує для розповіді про бренд і щоденні справи команди.

photo-1465198217870-8bd6e645e8d1.jpg

Таким чином, треба мати під рукою щось таке, що на автоматиці зробить фотографію швидко та якісно, щоб хоча б у сторіз в Інстаграмі можна було викласти. Коротше кажучи, хороший смартфон. Саме при пошуці такого смартфона почалася історія з моєю подругою. У нас стояла складна задача - вкластися у бюджет 12 000 грн. (що одразу відрізає більшість iPhone), отримати хорошу якість фото і великий запас пам’яті. Останній пункт був не останнім за важливістю, адже з першого разу фотографія рідко виходить і мати постійно заповнене сховище незручно. До речі, саме цей пункт був мінусом для всіх iPhone, окрім ціни - адже карти пам’яті “фруктовий” бренд не використовує. Цей нюанс відкинув пропозицію взяти iPhone у розстрочку - не найбільш свіжий iPhone 8 Plus на 256 ГБ вже коштував більше 25 000.

Відтак, нам залишилися “андроїди”. Попередній смартфон подруги був Samsung - працював добре три роки, тому вона була ним задоволена і у першу чергу почала шукати його сучасний аналог (Huawei не розглядався через конфлікт з США, а до Xiaomi чи OnePlus людина відноситься без симпатії, так як бренди взагалі незнайомі).

Однак, якщо у минулому вона взяла Samsung з серії А, яка позиціонувалася як середня, ближче до флагманів, то зараз серія А була об’єднана з бюджетною J і “розрослася” на 10 (чи може, навіть більше) моделей. На момент підбору смартфона, деякі з моделей були на вітринах, але кілька були тільки анонсовані і складалося враження, що ось-ось вийде ще кращий, але чекати не було змоги. І відтак, ми знайшли найкраще рішення - Google Pixel. Щоб не розповідати довго про його фото-можливості, можете побачити тести та огляди у наших попередніх матеріалах і відео:

ВІДЕО: Google Pixel 3A vs зеркалка - что лучше?
ВІДЕО: Huawei p30 pro vs google pixel 3 xl | битва титанів!

Однозначно можна сказати - Піксель свою справу робить круто. Нічний режим, який став доступний, навіть на моделях першого покоління, дозволяє подрузі робити фото у будь-яких умовах. Навіть фото у стилі “за кадром”, коли треба зробити матеріал про те, як працювали моделі на фотосесії чи як відбувалася підготовка до івенту не є проблемою для Google Pixel, адже коли світло спрямоване на об’єкти зйомки чи павільйон взагалі стоїть у наполовину готовому стані, програмна частина Пікселя “витягує” максимум з доступного освітлення та умов. Для прикладу наведу нове фото, якого ще не було в нас на сайті:

піксеьл ніч фото.jpg

В іншому, смартфон теж відповідає вимогам і у швидкості роботи (оновлення Android цей смартфон, звичайно, отримує один з перших), а ціна за 128 ГБ збільшеної версії Pixel 2 XL складає близько 13 000 грн. на момент написання статті. Після анонсу 4-го покоління традиційно очікується зниження ціни на попередні, тому я думаю, що Піксель ще довго буде тримати планку лідера у мобільній фотозйомці.

Для роботи на ходу

Багато хто думає, що SMM-щик займається суто офісною роботою - деякі галузі вимагають постійного руху між різними івентами, виставками, навчальними корпусами. Наприклад, у нашій компанії SMM-щик постійно переміщується між різними магазинами мережі, а також відвідує виставки техніки, презентації та навчальні тренінги. Тому, навіть для тих, хто тільки починає свій професійний шлях у цій сфері, я раджу запастися повербанком, містким рюкзаком і парою аксесуарів.

photo-1528921581519-52b9d779df2b.jpg

Якщо вибирати повербанк, то зверніть увагу на моделі з ємністю від 10 000 мАг - в нас на блозі є стаття про вибір повербанків, їх роботу та особливості. Мені особисто дуже подобаються повербанки від Xiaomi - їх моделі мені сподобалися ще у варіанті виконання першого покоління. Перша їх перевага - це корпус. Він алюмінієвий, тому більш міцний, однак швидко може зібрати подряпини, якщо покласти його разом з ключами. Зате його дизайн з кожним разом оновлюється, стаючи більш тонким і універсальним. З новим смартфоном такий аксесуар виглядає стильно.

При виборі рюкзаку чи сумки треба міркувати, починаючи зі свого стилю. Я, наприклад, обираю рюкзаки - можна знайти доволі універсальний варіант, який не буде виглядати надто спортивно. При необхідності тримати техніку під рукою - зверніть увагу на моделі з спеціалізованим відділом для ноутбука/планшета. Їх внутрішнє покриття частіше роблять м’яким (для захисту корпусу), а також передбачають кріплення (щоб при активній ходьбі пристрої не “їздили” всередині).

Можете звернути увагу на Tucano EcoCompact. Цей рюкзак цікавий тим, що виготовлений з перероблених матеріалів, тому сподобається всім, хто хоче бути "eco-friendly". Відомою моделлю з преміум-сегменту є THULE EnRoute. Він відрізняється продуманою конструкцію та стійкістю, а тому для активного використання буде служити надійним аксесуаром. Більш стриманим у дизайні від цього ж бренду є модель Thule Lithos TLBP-113, а панянки, які шукають щось офіційне точно оцінять Wenger EVA Women's Tote чи HP Ladies Slim Top Load.

Для найбільш креативних людей раджу ознайомитися із новинками - рюкзаками KWQ чи Pix, про які ми робили цілі огляди, адже ці рюкзаки точно не залишать байдужими.

Для активної людини, якій треба робити багато фотографій чи знімати відео можуть знадобитися різноманітні моноподи. Але, зверніть увагу, що на ринку набирають популярність не звичайні “селфі-палки”, а триподи - аксесуар, який можу служити для фотографування себе “з руки” та виконувати роль штативу. До прикладу можна навести більш бюджетний Xiaomi Selfie Stick Tripod чи професійний Momax Tripod Hero.

При здійсненні прямих трансляцій з подій штатив може допомогти отримати якісну картинку, а також такий трипод буде корисним при зйомці відео для блогу.

Ще пару слів…

Загалом, техніка сьогодні - це ключовий фактор при створенні контенту. Потік інформації настільки великий, що споживачі не хочуть витрачати час на неякісні відео/звук/фото. Сподіваюсь, що наші поради допоможуть вам знайти “свою” техніку та успішно вести сторінки у соціальних мережах - особисті та корпоративні. Оцінити нашу роботу SMM-щиків можете за посиланнями нижче=)

Залишити коментар
Нещодавно переглянуті
Меню
Привіт! Допомогти ?