Додаткове сервісне обслуговування від Huawei

18/07/2018

Y-Series 2018

 - 12 міс. гарантії - 12 міс.

P20 і P20 Pro

 - 2 роки гарантії + 3 міс. гарантії на екран та задню панель

Mate 10 Pro

 - 2 роки гарантії + 3 міс. гарантії на екран

Компанія Huawei дарує своїм поціновувачам вдвічі більше задоволення від покупок. Всім, хто придбав смартфони з серії Y 2018, а також Huawei P20 чи P20 Pro, Huawei Mate 10 Pro будуть мати додаткове сервісне обслуговування.

Власники топових гаджетів разом із смартфоном отримають в подарунок сертифікат на 2-річний VIP-сервіс у центрах обслуговування Huawei та тримісячну гарантію на екран (одноразова заміна). Для Huawei P20 чи P20 Pro також буде передбачена заміна задньої панелі.

Умови VIP-сервісу дозволяють розраховувати на:

  1. 3-місячну гарантію на екран гаджета: передбачає одноразову безкоштовну заміну екрану (+задньої панелі для  P20 і P20 Pro) у разі випадкового пошкодження протягом перших трьох місяців з дати придбання пристрою;
  2. сервіс «Від дверей до дверей»: передбачає безкоштовну доставку з/до вашої адреси у/з відділення Нової Пошти для подальшого відправлення до сервісного центру, якщо ваш пристрій потребує ремонту.

Щоб користуватися VIP-сервісом, який діє по всій території України потрібно:

  • активувати VIP-сервіс у попередньо встановленому додатку HiCare на вашому пристрої або відвідати офіційний веб-сайт HUAWEI протягом 1 місяця з моменту придбання пристрою: https://consumer.huawei.com/ua/support/screenguaranteeregistration
  • зберегти доказ покупки пристрою, де вказана дата покупки. Це буде необхідно для активації VIP-сервісу.

Зверніть увагу, що активувати VIP-сервіс потрібно впродовж 30 днів після придбання пристрою. Для цього потрібно:

  • встановити додаток Hicare на своєму пристрої або відвідати офіційний веб-сайт HUAWEI;
  • відкрити модуль реєстрації та ввести IMEI пристрою та дату покупки;
  • отримати повідомлення, що підтверджує активацію VIP-сервісу.

Як користуватися VIP-сервісом?

  • просто надішліть пристрій, що потребує заміни екрану з документом, що підтверджує покупку, у найближчий сервісний центр HUAWEI;
  •  за необхідності отримання додаткової інформації про найближчий сервісний центр, будь ласка, зателефонуйте на гарячу лінію HUAWEI;
  • адреси сервісного центру HUAWEI та номер гарячої лінії ви можете знайти в додатку HiCare.

Варто зазначити, що:

  • гарантія на пошкодження екрану не впливає на гарантію телефону;
  • VIP-сервіс не розповсюджується на випадки, під час яких пошкодження поверхні виникло внаслідок нормального зносу скляних поверхонь, наприклад, подряпин.

Ще одним приємним подарунком для фанатів бренду Huawei є додаткове сервісне обслуговування для бюджетної лінійки Huawei Y. Адже не тільки власників флагманів можуть мати розраховувати на якісний сервіс - всі, хто придбав нові моделі Huawei Y отримають до традиційної річної гарантії ще 12 місяців гарантійного обслуговування гаджетів.

Особливі умови обслуговування поширюються на моделі, які придбані в період з 1 липня по 31 грудня 2018 року, а саме:

Особливі умови обслуговування дозволяють отримати безкоштовну* діагностику пристрою, сервіс «Від дверей до дверей», а також звільняє від оплати проведених робіт по усуненню несправностей, які виникли з вини виробника.

Перелік приймальних пунктів та авторизованих сервісних центрів, можна подивитись за посиланням.

*Гарантія й безкоштовне сервісне обслуговування не поширюється на вироби, недоліки яких виникли внаслідок:

  • Порушення споживачем правил експлуатації, зберігання товару;
  • Дії третіх осіб;
  • Ремонт або внесення несанкціонованих конструктивних або схемо технічних змін неуповноваженими особами;
  • Дії непереборної сили (стихія, пожежа, блискавка й т.п.);
  • Впливу шкідливих програм.

*Безкоштовне сервісне обслуговування - гід безкоштовним сервісним обслуговуванням розуміється додаткове зобов'язання щодо усунення недоліків (дефектів) виробу, що виникли з вини виробника, без стягнення плати з покупця (споживача) за виконані роботи по усуненню дефекта, покупець оплачує тільки вартість запчастин. Безкоштовне сервісне обслуговування не поширюється на оновлення програмного забезпечення. Строк безкоштовного сервісного обслуговування обчислюється з моменту закінчення гарантійного строку.

 

Залишити коментар
Нещодавно переглянуті
Меню
Привіт! Допомогти ?