Додаткове сервісне обслуговування від Huawei
Y-Series 2018 |
- 12 міс. гарантії - 12 міс. |
P20 і P20 Pro |
- 2 роки гарантії + 3 міс. гарантії на екран та задню панель |
Mate 10 Pro |
- 2 роки гарантії + 3 міс. гарантії на екран |
Компанія Huawei дарує своїм поціновувачам вдвічі більше задоволення від покупок. Всім, хто придбав смартфони з серії Y 2018, а також Huawei P20 чи P20 Pro, Huawei Mate 10 Pro будуть мати додаткове сервісне обслуговування.
Власники топових гаджетів разом із смартфоном отримають в подарунок сертифікат на 2-річний VIP-сервіс у центрах обслуговування Huawei та тримісячну гарантію на екран (одноразова заміна). Для Huawei P20 чи P20 Pro також буде передбачена заміна задньої панелі.
Умови VIP-сервісу дозволяють розраховувати на:
- 3-місячну гарантію на екран гаджета: передбачає одноразову безкоштовну заміну екрану (+задньої панелі для P20 і P20 Pro) у разі випадкового пошкодження протягом перших трьох місяців з дати придбання пристрою;
- сервіс «Від дверей до дверей»: передбачає безкоштовну доставку з/до вашої адреси у/з відділення Нової Пошти для подальшого відправлення до сервісного центру, якщо ваш пристрій потребує ремонту.
Щоб користуватися VIP-сервісом, який діє по всій території України потрібно:
- активувати VIP-сервіс у попередньо встановленому додатку HiCare на вашому пристрої або відвідати офіційний веб-сайт HUAWEI протягом 1 місяця з моменту придбання пристрою: https://consumer.huawei.com/ua/support/screenguaranteeregistration
- зберегти доказ покупки пристрою, де вказана дата покупки. Це буде необхідно для активації VIP-сервісу.
Зверніть увагу, що активувати VIP-сервіс потрібно впродовж 30 днів після придбання пристрою. Для цього потрібно:
- встановити додаток Hicare на своєму пристрої або відвідати офіційний веб-сайт HUAWEI;
- відкрити модуль реєстрації та ввести IMEI пристрою та дату покупки;
- отримати повідомлення, що підтверджує активацію VIP-сервісу.
Як користуватися VIP-сервісом?
- просто надішліть пристрій, що потребує заміни екрану з документом, що підтверджує покупку, у найближчий сервісний центр HUAWEI;
- за необхідності отримання додаткової інформації про найближчий сервісний центр, будь ласка, зателефонуйте на гарячу лінію HUAWEI;
- адреси сервісного центру HUAWEI та номер гарячої лінії ви можете знайти в додатку HiCare.
Варто зазначити, що:
- гарантія на пошкодження екрану не впливає на гарантію телефону;
- VIP-сервіс не розповсюджується на випадки, під час яких пошкодження поверхні виникло внаслідок нормального зносу скляних поверхонь, наприклад, подряпин.
Ще одним приємним подарунком для фанатів бренду Huawei є додаткове сервісне обслуговування для бюджетної лінійки Huawei Y. Адже не тільки власників флагманів можуть мати розраховувати на якісний сервіс - всі, хто придбав нові моделі Huawei Y отримають до традиційної річної гарантії ще 12 місяців гарантійного обслуговування гаджетів.
Особливі умови обслуговування поширюються на моделі, які придбані в період з 1 липня по 31 грудня 2018 року, а саме:
Особливі умови обслуговування дозволяють отримати безкоштовну* діагностику пристрою, сервіс «Від дверей до дверей», а також звільняє від оплати проведених робіт по усуненню несправностей, які виникли з вини виробника.
Перелік приймальних пунктів та авторизованих сервісних центрів, можна подивитись за посиланням.
*Гарантія й безкоштовне сервісне обслуговування не поширюється на вироби, недоліки яких виникли внаслідок:
- Порушення споживачем правил експлуатації, зберігання товару;
- Дії третіх осіб;
- Ремонт або внесення несанкціонованих конструктивних або схемо технічних змін неуповноваженими особами;
- Дії непереборної сили (стихія, пожежа, блискавка й т.п.);
- Впливу шкідливих програм.
*Безкоштовне сервісне обслуговування - гід безкоштовним сервісним обслуговуванням розуміється додаткове зобов'язання щодо усунення недоліків (дефектів) виробу, що виникли з вини виробника, без стягнення плати з покупця (споживача) за виконані роботи по усуненню дефекта, покупець оплачує тільки вартість запчастин. Безкоштовне сервісне обслуговування не поширюється на оновлення програмного забезпечення. Строк безкоштовного сервісного обслуговування обчислюється з моменту закінчення гарантійного строку.