Poparazzi — соцмережа для “неінстаграмних” фото
Починаючи з 24 травня додаток Poparazzi тримає лідерство за кількістю завантажень в американському AppStore. Все завдяки тому, що до офіційного запуску нову соцмережу активно рекламували в TikTok і вона набрала 500 тисяч користувачів у списку очікування на додаток. Коли настав день запуску, то додаток Poparazzi миттєво став №1.
В чому фішка Poparazzi? За словами розробників (команда під назвою TTYL з Лос-Анджелеса на чолі з братами Алексом и Остіном Ма) наші стрічки в соцмережах наповнені ідеальними фото на які накладено безліч фільтрів, а ділимося ми лише найбільш крутими моментами життя. Крім красивих фото ми намагаємось написати під світлиною щось дотепне або інтелектуальне, щоб набрати більше лайків від своєї аудиторії, але життя насправді не ідеальне і саме такими моментами потрібно ділитися, а не створювати собі образ, який існує тільки в мережі.
Poparazzi можна назвати антисоцмережею, якщо порівняти її наприклад з Instagram, бо тут головна сторінка профілю складається з твоїх фотографій, які опублікували інші користувачі. Саме тому соцмережа називаться “Папараці”. Розробники закликають "бути папараці для своїх друзів". Можна публікувати і свої фото, але це другорядна можливість.
До речі, станом на 28 травня опубліковано вже більше 100 тисяч фотографій. Ця соцмережа для “неінстаграмних” фото немає вбудованих редакторів і тут ви не можете додати підпис під фото чи хештег. Ба більше, тут навіть немає можливості фотографуватися на фронтальну камеру, благо фото в дзеркалі робляться на основну камеру:). Реагувати на опубліковані іншими учасниками фотографії можна лише за допомогою емодзі.
Мірятись кількістю підписників теж не вийде, бо така інформація вам не відображається. Щоправда розробники залишили можливість видалити небажану фотографію, яку зробив якийсь горе-папараці, зі свого профілю, але чи залишиться вона в його профілі невідомо. До речі, акаунт може бути приватним і тоді відмічати вас зможуть лише ті кому ви дали згоду.
Поки-що додаток доступний тільки для iOS-пристроїв і це дуже нагадує історію з Clubhouse, який підняв цунамі хайпу, але тільки на короткий час. На днях в Clubhouse з’явився офіційний клієнт на Android, але він не викликав ажіотажу і нова хвиля хайпу не здійнялася. Якою буде доля Paparazzi спрогнозувати важко, але все ж конкурувати з Instagram в якому в десятки разів більше можливостей для "неідеального” додатку буде непросто.