Плани YouTube на 2022 рік
Директор по продуктах YouTube на ім’я Ніл Мохан розповів про плани YouTube на 2022 рік. Інформація була опублікована на офіційному блозі відеохостингу. Передусім, він наголосив, що за час існування YouTube Shorts їх переглянули понад 5 трильйонів разів.
Акцент розвитку буде направлений якраз на цей продукт і в 2022 році, за словами Мохана, контент для Shorts стане створювати ще простіше. З’явиться можливість відеовідповіді на коментарі, а також можна буде застосувати більше відеоефектів. В цьому році з’явиться можливість купувати товари в YouTube Shorts, а для авторів контенту розширяться можливості монетизації контенту завдяки BrandConnect та Super Chat.
Автори каналів зможуть впливати на те, які коментарі будуть відображатися першими. Це стане можливим завдяки впровадженню “принципів каналу”, а також буде можливість прив’язати коментар до конкретного моменту відео.
Другий по пріоритетності напрямок на 2022 рік — прямі трансляції. За минулий рік перегляди live-трансляцій збільшились у три рази. Користувачі отримають можливість організовувати спільні стріми, а також з’являться ширші можливості для монетизації такого контенту.