Meizu Pop Pro в дизайні AirPods Pro
Китайська компанія Meizu не новачок на ринку TWS-навушників, бо ще в далекому, по мірках розвитку цього ринку, 2018-му році компанія представила бездротові навушники Meizu Pop, які були безпосереднім конкурентом для першого покоління FreeBuds від Huawei, однак не могли тягатися з AirPods від Apple. Що змінилося за три роки? Змінилося все. Починаючи від дизайну і закінчуючи можливостями навушників від Meizu.
Достатньо одного погляду, щоб зрозуміти чим надихалася компанія Meizu в розробці дизайну своїх навушників. Вона надзвичайно схожі з Apple AirPods Pro. Якщо попереднє покоління було самобутнє та унікальне, то ця версія виглядає, як трохи переосмислені AirPods Pro. До того ж схожість прослідковується не тільки у навушниках, але й в кейсі Pop Pro.
Більше того, навіть приставку Pro компанія додала не просто так. Ви думаєте на цьому все закінчилося? Зовсім ні, бо навушники Meizu, як і AirPods Pro можуть похвалитися активним шумозаглушенням. Навіть зображення на яких демонструється робота активного шумозаглушення дуже схожі на ті, що показувала Apple на своїй презентації. Знайдіть 10 відмінностей :).
Meizu Pop Pro отримали три мікрофони для ефективного шумозаглушення і за словами представників компанії рівень шуму при увімкненому ANC може знижуватися аж до 35 децибел. Варто також пам’ятати, що активне шумозаглушення суттєво впливає на розрядження навушників. З вімкненим шумозаглушенням навушники можуть працювати до 4 годин, а якщо його вимкнути, то 6,5 годин.
Навушники оснащені 10 мм драйвером з композитною діафрагмою, що в теорії дозволить навушникам добре відтворювати високі та середні частоти без “шкоди” для низьких. Функції автопаузи, швидкого підключення тут також присутні. Керування навушниками здійснюється за допомогою сенсорних клавіш і в цьому пункті вони суттєво відрізняються від AirPods Pro.
Разом з кейсом навушники можуть грати близько 20 годин, що є середнім показником для ринку. Більш детально про роботу активного шумозаглушення та особливості збірки Pop Pro можна дізнатися з 28-секундного відео з каналу Sparrow News.
Старт продажів в Китаї запланований на 12 січня за ціною 77 доларів США. В ціновому сегменті до $100 конкуренція дуже висока, тому поки невідомо чи вдасться для POP Pro успішно увійти на ринок. Серед головних конкурентів можна відмітити: Samsung Galaxy Buds, OPPO Enco W51, Anker SoundCore Liberty Air 2, JBL TUNE 220TWS,