Історична подія: Intel, Microsoft, HP, Dell та Lenovo працюватимуть разом
Світові IT-гіганти об’єднаються у рамках спільної рекламної кампанії PC Does What? (Що робить ПК?). Мета заходу: розповісти людям про переваги сучасних персональних (й не тільки) комп’ютерів. Кампанія діятиме на території США та Китаю. Формат заходу: серія цікавих відеороликів, головні герої яких демонструють різноманітні фішки ПК та ґаджетів. При цьому, всі дійові особи повторюватимуть тільки ключову фразу: «PC Does What», у різних інтонаціях.
Хоча історичну значущість події складно переоцінити, її підґрунтя просте та прозаїчне – світовий застій у продажу ультранових персональних комп’ютерів, ноутбуків та інших високотехнологічних пристроїв. Масштаби цієї кризи дуже непокоять гігантів індустрії. Саме тому вони й вирішили об’єднати зусилля заради збільшення продажів власної продукції.
З іншого боку, з цих роликів ви зможете дізнатися сильні якості деяких нових моделей ноутбуків чи ПК. Що теж доволі приємно.