Глобальна 10-річна гарантія від Moshi
Бренд Moshi - це відомий виробник аксесуарів і дрібної електроніки. У магазинах мережі КТС кожен може купити захисні чохли, зарядні кабелі, сумки та навушники. Продукти компанії особливі, адже бренд пишається індивідуальним підходом до створення власного дизайну, використанням eco-friendly матеріалів, а також своєю 10-річною гарантією на власні вироби.
Ця гарантія розповсюджується на всі категорії продукції, а також підкреслює високу зносостійкість виробів. Компанія намагається втілювати філософію раціонального споживання, створюючи такі продукти, які здатні виконувати свої функції протягом тривалого часу. І замість того, щоб просто декларувати цінності на словах, пропонує кожному клієнту свою 10-річну глобальну гарантію.
Як скористатися глобальною гарантією від Moshi?
Всі види продукції бренду мають стандартну дворічну гарантію.
Для активації глобальної гарантії, потрібно зареєструвати придбаний продукт на сайті за посиланням нижче:
Що дає глобальна гарантія Moshi?
При купівлі продукту Moshi та його реєстрації, ви будете впевнені, що служба підтримки компанії подбає про вас у будь-якій точці світу. Ви можете купити пристрій чи аксесуар в Україні, поїхати відпочивати чи працювати закордон, і у випадку виходу пристрою з ладу, звернутися до служби підтримки Moshi.
Зверніть увагу, що гарантія не поширюється на пошкодження внаслідок нещасних випадків, неправильного застосування або застосування не за призначенням, неправильного догляду, а також на ушкодження косметичного характеру внаслідок природного зносу продукту.
Як звернутися у службу підтримки Moshi?
Щоб звернутися у службу підтримки Moshi потрібно надіслати листа на адресу support@moshi.com. Ця служба працює цілодобово.
Скільки часу займає обробка звернення?
Служба підтримки виконує заміну по гарантії протягом 2-3 тижнів. Зверніть увагу, що цей термін може бути іншим через особливості міжнародної доставки і митних норм. Стандартний процес обробки звернення відбувається у кілька етапів:
1. Надсилання листа в службу підтримки на адресу support@moshi.com. У листі потрібно вказати відомості про реєстрацію продукту. Бажано надати фотографію або відео проблеми, з якою ви зіткнулися.
2. Служба підтримки вивчає проблему і надсилає відповідь протягом 2 робочих днів.
3. Після схвалення заміни користувач отримує новий товар протягом 2 тижнів.
Якщо продукт вже зареєстрований?
Глобальна 10-річна гарантія має зворотну силу. Це означає, що, якщо Ви вже реєстрували продукт Moshi, гарантія буде автоматично продовжена на 10 років з моменту здійснення покупки.
Якщо продукт знятий з виробництва?
Якщо придбаний виріб вже знято з виробництва, компанія безкоштовно відремонтує його або надасть рівноцінну заміну. Якщо рівноцінна заміна неможлива, компанія надає кошти для здійснення покупки в фірмовому інтернет-магазині.
Винятки з глобальної гарантії
Глобальна гарантія Moshi діє для всіх категорій продукції і у всіх географічних регіонах. Однак через обмеження міжнародної доставки неможливе виконання заміни літій-іонних батарей в тих регіонах, де дана продукція не продається в фірмових магазинах або у уповноважених дистриб'юторів.