Facebook терпить збитки через систему приватності iOS

04/02/2022

В 2021 році на iOS з’явилося оновлення під назвою App Tracking Transparency. Суть цієї функції в тому, що додатки запитують про те чи можуть слідкувати за вашою активністю і ви можете примусово заборонити їм це робити. Відповідно стає неможливо таргетувати рекламу та використовувати аналітичні інструменти.

Ще на стадії розробки App Tracking Transparency можна було спрогнозувати, що це точно не сподобається продавцям реклами, а як відомо головний бізнес Meta — продаж таргетованої реклами.

d6fApslN50_2goSDyXynwDeBz5OWPEBfczNFHQo1DXI_dVcizfkd3A36466IkiU4q-uhhJ5dzGti6tgAJ7FwmglYGWuKu3eMFihU0Wwz_VFMoQ1kRyqkKhF1Qj3BKC2scK-Mn9kB

Фінансовий директор Меta Дейв Венер, коли робив звіт заявив, що App Tracking Transparency - це потужна протидія для рекламного бізнесу компанії. Також Дейв Венер додав: “Ми вважаємо, що вплив обмежень iOS стане стримуючим фактором зростання нашого бізнесу в 2022 році. Мова йде про близько 10 млрд доларів”. Як далі будуть розиватися події важко спрогнозувати, але акції Meta падають в ціні.

Залишити коментар
Нещодавно переглянуті
Меню
Привіт! Допомогти ?