Бренд VAIO повертається на світовий ринок
Продане корпорацією Sony понад рік тому відділення VAIO, під керівництвом нових власників з фонду Japan Industrial Partners Inc, планує повернутися зі своєю продукцією на міжнародний ринок. Саме про це, в інтерв’ю The Wall Street Journal заявив директор компанії Йошимі Ота.
До цього часу VAIO реалізовувала свої пристрої виключно на японському ринку, ставши класичним представником «вітчизняного виробника». Але, для повноцінного розвитку на базі потужностей, що залишилися у спадок від Sony, цього було явно замало. Саме тому, проаналізувавши ситуацію, боси компанії вирішили вийти за межі Японії, почавши своє повернення з ринку США.
У якості флагману, що поведе флотилію VAIO у океан світових можливостей, був обраний ноутбук-трансформер VAIO Z Canvas. Вже з жовтня його можна буде придбати у роздрібних магазинах Microsoft на території США.
Чому японці обрали саме VAIO Z Canvas невідомо. Можливо маркетологи компанії хотіли вразити американців оригінальністю та функціональністю пристрою. Адже, як відомо, ця модель має підтримку світлового пера, та, завдяки спеціальній конструкції може розділятися на дві окремі частини: клавіатурний блок та дисплей.
Що правда, ціна гаджету немаленька навіть для американців – від $ 2200. Але, мабуть, японські експерти знають щось особливе й тому роблять ставку саме на цей ноутбук, як на символ свого повернення. У всякому разі, вже до кінця року стануть відомі перші результати такого кроку VAIO. Побачимо…