Apple знову найдорожчий бренд у світі
За даними щорічного дослідження компанії Interbrand, Apple втретє визнана найдорожчим брендом у світі. Його вартість складає $170.276 млрд. За рік відома корпорація змогла «підрости» на 43%.
На другому місці — Google із $120,314 млрд та зростанням вартості на 12%. Замикає трійку лідерів Coca-Cola із $78,423 млрд із незначним падінням вартості у 4%.
Цікаво, що четверте та п’яте місце списку зайняли дві IT-компанії з дуже схожими показниками: Microsoft із $67,67 млрд та IBM з $65,95 млрд. При цьому, розробники Windows подорожчали на 11%, а бренд IBM, навпаки, став дешевшим на 10%.
З повним рейтингом компаній, що увійшли до переліку найдорожчих, можна ознайомитись на сайті Interbrand. А широкий асортимент продукції найкрутішого світового бренду ви маєте змогу придбати у мережі магазинів КТС.