8 найпоширеніших причин, чому смартфон не бачить bluetooth-навушники

15/02/2018

Якщо ви власник bluetooth-навушників, то хоча б раз у житті стикалися з подібними ситуаціями, коли з якоїсь причини неможливо «приконектити» навушники до смартфону. Ми назвемо 8 основних причин, через які смартфон та bluetooth-навушники відмовляються працювати в парі.

№1 Bluetooth-навушники розрядилися

Звучить банально, але це одна з найпоширеніших причин відсутності з’єднання між смартфоном та навушниками. Більшість сучасних моделей навушників попереджають свого власника про те, що заряд батареї на низькому рівні, але якщо ви забули вимкнути навушники і вони розрядилися без вашого відома, то перше, що потрібно зробити — поставити їх на зарядку. Крім того, рівень заряду батареї приєднаних навушників можна побачити в стрічці сповіщень, як на малюнку нижче.

FhUuNxGX37c6qOplsSc0aaVBxX4XvzsVcMiWpmvZedX-q8FPuw6STxlPeAzYPFb59_3vvVOYAndMXgWgkJmxrj2WCismx-93xcqD6WncrigEzZTUU5BFWRBjjyzQ6NMlTOAyL5Qs

№2 У меню bluetooth вимкнена «видимість» смартфону

Щоб девайс був видимий для усіх аксесуарів та решти пристроїв потрібно, щоб був встановлений та активований час видимості смартфону для інших пристроїв.

c7b1vRNQbbfxDxaPbmJcE5a_FSD-v30Yx5bjAc_vQASNVqIaSDVr2Emb_uKmQ4EINZunMar_YexgZV-NDKuKb0er4QyMpvASjdYv2vDV1x1bUKQayiT7tgIPAmMOWdxYFd6ZXbPi

№3 Навушники вимкнені

Bluetooth на смартфоні та навушниках може працювати цілком справно, але для встановлення з’єднання потрібно, щоб навушники були не лише зарядженими, але й увімкненими. Зазвичай, вмикаються навушники утримуванням однієї з клавіш, які розташовані на корпусі або дроті. В різних виробників фраза або сигнал, який повідомляє про увімкнення відрізняється, наприклад у гарнітури Mifo U5 Plus звучить фраза “Power On”. Вона сигналізує про те, що навушники увімкнулися і готові приєднатися до смартфону. Після цього в меню bluetooth поруч з назвою навушників має з’явитися слово “Підключено”.

AbkeCZeX8CLOYMs0qPh0naS4kJdKD7XY-n4teSACyxICREu4FkA8Z83pF4IvJP10WV9Y7cw3WefhQBeRBbLq3h1CLKO009_3bzpPfqFVMT2CBIiCRUEdF5CrgkuuwTYVFETuMW0J

№4 Версія Bluetooth

Наявність bluetooth-навушників та смартфону з Bluetooth ще не гарантія, що відбудеться підключення. Однією з частих причин відсутності підключення — різні версії Bluetooth на смартфоні та навушниках. Наприклад, якщо в інструкції до навушників пише, що вони можуть приєднатися до пристроїв, в яких версія Bluetooth 4.1 або вище, а на смартфоні версія 2.1, то таке приєднання навряд чи відбудеться.

№5 В меню bluetooth на смартфоні не увімкнена функція відтворення медіафайлів через bluetooth-навушники

Проблема вирішується дуже легко — потрібно лиш натиснути на відповідну галочку та увімкнути таку можливість.

owrTVpAnKZ_L9Nfpe4Ll65ayg5vlyg3SsPurW3E-rT9qcuQ-b4YjGn6ExoJaJAWCTeD8mXPV5cd6HsTacmvPjgorGEZRDqZc5U41AbsNbeVubKq-uf0zMtHrViB0gG53XmnwqftW

№6 Вимкнений bluetooth-на смартфоні

Якщо ви неодноразово підключали гарнітуру до смартфону, але раптом вона припинила відтворення, варто перевірити і найпростіше — чи увімкнений bluetooth. Потягнувши за «шторку» зверху екрану перевірте наявність підключення спареного пристрою.

woZPwFbfrNknifnwBtpAsqYLkuIDnUQWcs2SNAsW06Oj0GLyrS-BB3CE1S4C05Hgbyp6HeL7VPm0HbvjmqaB81xBo6KeQifMfGycN4niq8mqtFFnuWxIXL7W2jLw8J9YI-4XeuxC

№7 Навушники надто далеко від смартфону

Перевага bluetooth-навушників якраз у тому, що не обов’язково, щоб смартфон завжди був у руках чи кишені. Але якщо перевищити відстань, яка вказана в інструкції щодо приєднання і отримання сигналу, то навушники будуть грати з перериваннями та неприємним шумом або просто відключаться від джерела звуку і припинять відтворення.

№8 Навушники вийшли з ладу

Якщо ви перевірили усі з наведених вище причин, а приєднання смартфону та навушників так і не відбулося, то цілком можливо, що вони просто вийшли з ладу і потребують ремонту.

Написати відгук
М Марія 

Доброго дня, є така проблема: навушники заряджені але до телефону не можу підключитися при тому що блютус включений

П Представник КТС

Доброго дня!
Спробуйте скинути навушники до заводських налаштувань і перепідключити.

17.04.2024
Н Наталія 

Добрий вечір, в мене виникла проблема, коли підключаю навушники до телефону, то працює лише один, і це так на різних навушниках, хоч на дротових хоч на бездротових, на інших телефонах підключають та працюють два

П Представник КТС

Доброго дня!
Рекомендуємо звернутись до Сервісного центру.

19.03.2024
Е Евгенія 

Доброго дня! Виникла така проблема з навушниками: кожний навушник з одної пари підключаються як окремий пристрій ( правий та лівий). Раніше працювали разом. Тепер кожний окремо. Футляр зарядила, навушники також. У смартфоні, де bluetooth, вони два окремі пристрої. Конектиться вона в двох, але працює той, хто приконектився першим, чи той кого я виберу. Видаляла їх зі списку пристроїв, до яких автоматично конектиться, шукала їх знову, знаходить їх окремими пристроями.

П Представник КТС

Доброго дня!
Спробуйте оновити навушники шляхом скидання налаштувань за допомогою утримання кнопки на кейсі.

15.02.2024
G Gigi 

Доброго дня, навушники ще вчора підключатися нормально, сьогодні з ранку відкриваю кейс вони не підключаються, і так і сяк пробую не працює, кнопка що на футлярі начебто заїла чи що і не нажимается, щоб підключити до телефону. Навушники не бачить і інший телефон також, тому проблема не в телефоні. Мені здається проблема в цій кнопці, адже, щоб підключити потрібно її зажати а вона не нажимається.

П Представник КТС

Доброго дня!
В такому разі радимо звернутись до Сервісного центру.

08.02.2024
T Tth 

Добрий вечір, коли підключаються навушники йде звук все начебто нормально, але телефон починає глючити й не можу його вимкнути, така ж сама ситуація коли відключаю навушники..до цього була ще проблема, коли підключала їх, то сам звук виходив з телефону а не з навушників, скасовувала їм пару, перезавантажувала й нічого.. чи можливо що це проблема саме з телефоном? Бо до цього навушники рік прекрасно працювали, а тут раптово почали так глючити і лише чомусь саме з телефоном, бо коли підключаються до іншого пристрою то все добре

П Представник КТС

Доброго дня!
Необхідна діагностика в умовах сервісного центру.

23.01.2024
О Оксана 

Навушники коли підключаються звук є ,чути як підключено,коли відтворювати музику музика типу відтворюється ,секунди йдуть а звуку нема

П Представник КТС

Доброго дня!
Вам необхідно звернутись до сервісного центру за допомогою.

08.01.2024
А Ангеліна 

Добрий вечір ) наушники підключені,працюють але не висвічується вікно де видно заряд наушників та кейсу , що потрібно зробити , дякую )

П Представник КТС

Доброго дня!
Встановіть додаток і віджет від виробника на Ваш смартфон.

27.12.2023
А Антон 

Що робити якщо блютуз навушники відтворюють звук лише на одному навушнику скидував до завода не допомогло блютуз так само на іншому телефону працют двоє

П Представник КТС

Доброго дня!
Спробуйте скинути до заводських налаштувань мережеві налаштування телефону.

27.12.2023
М Марія 

Добрый, день у мне така проблема, наушники не підкючались я скасуаала їм пару, але підключитись не вдалось, потім я перезагрузила телефон і більше вони у мене не відображались. Навушники справні працюють але чомусь не підключаються

П Представник КТС

Доброго дня!
Спробуйте скинути навушники до заводських налаштувань.

21.12.2023
Л Ліля 

дивіться а якщо навушники підключені (2) а грає лише один, що потрібно зробити щоб грали обидва?

П Представник КТС

Доброго дня!
В такому випадку краще перевірити Ваші навушники на справність і звернутись до Сервісного центру.

08.12.2023
А Аліса 

Що значить скинути налаштування мережі. Що це значить?

П Представник КТС

Доброго дня!
В параметрах налаштування мережі потрібно перейти на розділ "стільникові дані - стільникова мережа - скинути параметри"

01.12.2023
Д Дарина 

Я раніше могла підключитись п зараз ні чому так

П Представник КТС

Доброго дня!
Уточніть будь ласка, яка саме проблема у Вас виникає при підключенні?

13.11.2023
D Daniel 

Що робити, навушники добре працюють на інших пристроях,а на моєму окремо,а саме один (правий) відтворює звук,а другий ні?

П Представник КТС

Доброго дня! Яка у Вас модель навушників? Спробуйте скинути до заводських налаштувань на смартфоні параметри мережі.

06.11.2023
Ю Юра 

Добрий вечір, телефон не бачить навушників взагалі, в пошуку немає того навушника, беру другий телефон, і він баче і під'єднується до і все чудово.
В чому справа?

П Представник КТС

Доброго дня!
Може бути проблема в налаштуваннях телефону, спробуйте скинути налаштування мережі.

31.10.2023
А Альбінко 

Є ще одна ситуація про яку всі забувають, якщо є пристрій з ким вже є пара в тих навушників і його так само ввімкнуто - мої навушники просто відмовляються спаровуватись" з іншим пристроєм. Отакі ОДНОЛЮБИ )))

Л Лариса 

Доброго вечора скажіть будь ласка телефон навушники бачить але підключення не вдається?

П Представник КТС

Спробуйте видалити навушники зі списку підключених пристроїв, скинути їх до заводських налаштувань, після чого підключити повторно.

27.08.2023
Л Леонід 

Доброго дня
В мене навушники включаються але пристрої я перевіряв не можна знайти їх
Даже на декільках але марно

П Представник КТС

Доброго дня!
В такому випадку рекомендуємо повернути Ваші навушники до заводських налаштувань та спробувати підключити їх повторно.
Якщо ж проблема залишиться, рекомендовано звернутись в сервісний центр для усунення несправності.

27.07.2023
В Віталіна 

Дякую, але можете сказати що робити якщо я случайно видалила назву навушників і тепер не можу їх підключити

П Представник КТС

Доброго дня!
Вам потрібно здійснити пошук нових пристроїв через BLUETOOTH. Інколи, в деяких моделях навушників, для цього потрібно натиснути/затиснути клавішу на кейсі або витягнути обидва навушники із кейсу.

15.05.2023
Л Лєна 

Також сама ситуація

10.08.2023
Д Дарина 

Ви вирішили проблему?

04.10.2023
Нещодавно переглянуті
Меню
Привіт! Допомогти ?