8 найпоширеніших причин, чому смартфон не бачить bluetooth-навушники

15/02/2018

Якщо ви власник bluetooth-навушників, то хоча б раз у житті стикалися з подібними ситуаціями, коли з якоїсь причини неможливо «приконектити» навушники до смартфону. Ми назвемо 8 основних причин, через які смартфон та bluetooth-навушники відмовляються працювати в парі.

№1 Bluetooth-навушники розрядилися

Звучить банально, але це одна з найпоширеніших причин відсутності з’єднання між смартфоном та навушниками. Більшість сучасних моделей навушників попереджають свого власника про те, що заряд батареї на низькому рівні, але якщо ви забули вимкнути навушники і вони розрядилися без вашого відома, то перше, що потрібно зробити — поставити їх на зарядку. Крім того, рівень заряду батареї приєднаних навушників можна побачити в стрічці сповіщень, як на малюнку нижче.

FhUuNxGX37c6qOplsSc0aaVBxX4XvzsVcMiWpmvZedX-q8FPuw6STxlPeAzYPFb59_3vvVOYAndMXgWgkJmxrj2WCismx-93xcqD6WncrigEzZTUU5BFWRBjjyzQ6NMlTOAyL5Qs

№2 У меню bluetooth вимкнена «видимість» смартфону

Щоб девайс був видимий для усіх аксесуарів та решти пристроїв потрібно, щоб був встановлений та активований час видимості смартфону для інших пристроїв.

c7b1vRNQbbfxDxaPbmJcE5a_FSD-v30Yx5bjAc_vQASNVqIaSDVr2Emb_uKmQ4EINZunMar_YexgZV-NDKuKb0er4QyMpvASjdYv2vDV1x1bUKQayiT7tgIPAmMOWdxYFd6ZXbPi

№3 Навушники вимкнені

Bluetooth на смартфоні та навушниках може працювати цілком справно, але для встановлення з’єднання потрібно, щоб навушники були не лише зарядженими, але й увімкненими. Зазвичай, вмикаються навушники утримуванням однієї з клавіш, які розташовані на корпусі або дроті. В різних виробників фраза або сигнал, який повідомляє про увімкнення відрізняється, наприклад у гарнітури Mifo U5 Plus звучить фраза “Power On”. Вона сигналізує про те, що навушники увімкнулися і готові приєднатися до смартфону. Після цього в меню bluetooth поруч з назвою навушників має з’явитися слово “Підключено”.

AbkeCZeX8CLOYMs0qPh0naS4kJdKD7XY-n4teSACyxICREu4FkA8Z83pF4IvJP10WV9Y7cw3WefhQBeRBbLq3h1CLKO009_3bzpPfqFVMT2CBIiCRUEdF5CrgkuuwTYVFETuMW0J

№4 Версія Bluetooth

Наявність bluetooth-навушників та смартфону з Bluetooth ще не гарантія, що відбудеться підключення. Однією з частих причин відсутності підключення — різні версії Bluetooth на смартфоні та навушниках. Наприклад, якщо в інструкції до навушників пише, що вони можуть приєднатися до пристроїв, в яких версія Bluetooth 4.1 або вище, а на смартфоні версія 2.1, то таке приєднання навряд чи відбудеться.

№5 В меню bluetooth на смартфоні не увімкнена функція відтворення медіафайлів через bluetooth-навушники

Проблема вирішується дуже легко — потрібно лиш натиснути на відповідну галочку та увімкнути таку можливість.

owrTVpAnKZ_L9Nfpe4Ll65ayg5vlyg3SsPurW3E-rT9qcuQ-b4YjGn6ExoJaJAWCTeD8mXPV5cd6HsTacmvPjgorGEZRDqZc5U41AbsNbeVubKq-uf0zMtHrViB0gG53XmnwqftW

№6 Вимкнений bluetooth-на смартфоні

Якщо ви неодноразово підключали гарнітуру до смартфону, але раптом вона припинила відтворення, варто перевірити і найпростіше — чи увімкнений bluetooth. Потягнувши за «шторку» зверху екрану перевірте наявність підключення спареного пристрою.

woZPwFbfrNknifnwBtpAsqYLkuIDnUQWcs2SNAsW06Oj0GLyrS-BB3CE1S4C05Hgbyp6HeL7VPm0HbvjmqaB81xBo6KeQifMfGycN4niq8mqtFFnuWxIXL7W2jLw8J9YI-4XeuxC

№7 Навушники надто далеко від смартфону

Перевага bluetooth-навушників якраз у тому, що не обов’язково, щоб смартфон завжди був у руках чи кишені. Але якщо перевищити відстань, яка вказана в інструкції щодо приєднання і отримання сигналу, то навушники будуть грати з перериваннями та неприємним шумом або просто відключаться від джерела звуку і припинять відтворення.

№8 Навушники вийшли з ладу

Якщо ви перевірили усі з наведених вище причин, а приєднання смартфону та навушників так і не відбулося, то цілком можливо, що вони просто вийшли з ладу і потребують ремонту.

Написати відгук
А Анонімно 

Добрий день
Я скасувала пару з навушниками JBL,а тепер я не можу підключитися тому що вони не висвітлюються

П Представник КТС

Доброго дня!
Спробуйте затиснути клавішу на кейсі навушників та увімкнути пошук пристрою.

29.03.2025
С Саня 

Теж саме

01.04.2025
А Анонім 

Добрий день! Навушники XO-BE36
Телефон їх не бачить. В списку пристроїв їх не показує. Я декілька разів перезавантажувала телефон, навушники стояли на зарядці 30-40 хвилин, але все одно нічого не допомагає. Що робити?

П Представник КТС

Доброго дня!
Якщо ваш телефон не бачить навушники XO-BE36, і ви вже спробували перезавантажити телефон і зарядити навушники, ось кілька додаткових кроків, які ви можете спробувати:

1. Перевірте режим сполучення: Переконайтеся, що навушники знаходяться в режимі сполучення. Для цього зазвичай потрібно натиснути і утримувати кнопку живлення або спеціальну кнопку на навушниках до тих пір, поки індикатор не почне блимати (зазвичай червоний і синій).
2. Скидання навушників: Спробуйте скинути навушники до заводських налаштувань. Це може бути зроблено шляхом натискання і утримування певних кнопок (зазвичай кнопка живлення та одна з кнопок регулювання гучності) на протязі 5-10 секунд. Перевірте інструкцію до навушників для точних вказівок.
3. Забудьте старі підключення: Якщо раніше ці навушники були підключені до телефону, зайдіть у налаштування Bluetooth, знайдіть навушники у списку підключених пристроїв і виберіть "Забути" або "Видалити".
4. Спробуйте інший пристрій: Спробуйте підключити навушники до іншого телефону або комп'ютера, щоб перевірити, чи проблема в навушниках або в вашому телефоні.
5. Оновлення програмного забезпечення: Переконайтеся, що на вашому телефоні встановлені всі останні оновлення програмного забезпечення.
6. Виключіть перешкоди: Спробуйте віддалитися від інших Bluetooth-пристроїв та електроніки, які можуть заважати з'єднанню.
7. Перевірте зарядку: Іноді навушники можуть виглядати зарядженими, але фактично мати проблеми з батареєю. Спробуйте заряджати їх ще раз.

21.03.2025
Р Руслана 

Добрий день! Коли підключаюсь до навушників або до колонки, то музика звучить і з навушників (колонки), і з динаміка телефону. Чи можна це якось виправити?

П Представник КТС

Доброго дня!
Зайдіть у налаштування звуку на вашому телефоні. У деяких випадках може бути опція, яка дозволяє вибрати, з якого пристрою відтворювати звук. Переконайтеся, що вибрано правильний пристрій.

17.03.2025
. . 

Добрий день! Навушники JBL.
Телефон Redmi Note 13 5G, я хотіла послухати музику як звичайно, але в навушниках вона не грала зовсім, а без навушників все було чудово, я їх переключила декілька раз, перезавантажила телефон але нічого, я перепідключала bluetooth, нічого не працює, потім я спробувала відв'язати навушники, і тепер не знаю як підключити знову, що робити???

П Представник КТС

Доброго дня!
Увімкніть Bluetooth на пристрої, увімкніть навушники в режим у режим створення пари (затисніть кнопку живлення, або ж вийміть навушники з зарядного кейсу та затисніть кнопки на обох навушниках), створіть пару і перевірте чи є проблеми зі звуком.

25.02.2025
І Ілля 

я випадково нажав скасувати пару і телефон перестав бачити навушники що робити?

П Представник КТС

Доброго дня!
Видаліть дані навушники з списку девайсів, які були спареними і перепідключіть знову.

02.02.2025
В Вікторія 

У мене навушники Panasonic rp-nj300b
Все працювали а зараз телефон їх не бачить вони включаються і все таке але телефон їх не бачить

В Владислав 

У мене галімі redmi блимають і не підключаються до телефону

А Андрій 

Ще одна причина - навушники можуть бути вже підключені до іншого пристрою і тоді перший пристрій їх не бачить.

Р Руслан 

Доброго дня.В мене навушники Defunc True Slim вони нові самі навушники правий не працює а лівий вмикається і через деякий час вимикається сам футляр де заряджаються навушники повністю заряджений що робити не знаю

П Представник КТС

Доброго дня!
Не виключено, що Ваші навушники вийшли з ладу і варто звернутись за допомогою до сервісного центру для детальної діагностики.

24.12.2024
А Аліна 

навушники тільки-но нові. Є зарядний шнур, але немаю такого блоку, який потрібен. В блютузі з'являється їхні назва, натискаю, через певний час пише, що неможливо під'єднатися, що робити?

П Представник КТС

Доброго дня!
Підкажіть, який саме перехідник Ви маєте на увазі?

09.12.2024
В Вадим 

Навушники працюють по одному. Дістаю з кейса два то працює один, коли ховаю в Кейс працюючого навушника то вмикається той що не працював. На інших телефонах працює нормально відразу два.

П Представник КТС

Доброго дня!
Ця проблема може бути пов’язана з налаштуваннями вашого телефону або навушників. Ось кілька кроків, які можуть допомогти вирішити проблему:
1. Скиньте налаштування Bluetooth на телефоні:
• Видаліть навушники зі списку пристроїв, підключених через Bluetooth.
• Увімкніть і вимкніть Bluetooth на телефоні.
• Заново спробуйте підключити навушники.
2. Скиньте навушники до заводських налаштувань:
• Перевірте інструкцію до ваших навушників, як зробити скидання (зазвичай це утримання кнопок або сенсорів на обох навушниках протягом певного часу). Це дозволить усунути можливі конфлікти в налаштуваннях.
3. Перевірте, чи увімкнений режим моно:
• На вашому телефоні може бути активований режим моно-звуку (Mono Audio), який може заважати синхронізації обох навушників. Перевірте це в налаштуваннях доступності (Accessibility) на вашому телефоні.
4. Зніміть пріоритет підключення до одного навушника:
• Якщо ваші навушники можуть працювати окремо (mono mode), можливо, телефон автоматично підключається лише до одного. Переконайтесь, що обидва навушники синхронізовані між собою, перш ніж підключати їх до телефону.
5. Оновіть ПЗ вашого телефону або навушників:
• Переконайтесь, що ваш телефон має останню версію операційної системи.
• Якщо для ваших навушників є додаток (наприклад, для TWS-навушників), перевірте оновлення мікропрограми (firmware).
6. Перевірте інші додатки:
• Якщо у вас встановлений спеціальний додаток для керування навушниками, перевірте його налаштування.
7. Спробуйте підключити навушники до іншого телефону:
• Якщо проблема зникає на іншому телефоні, це вказує на те, що причина в налаштуваннях вашого пристрою.

Якщо проблема залишиться, напишіть модель навушників і вашого телефону – це допоможе уточнити рекомендації!

06.12.2024
І Інна 

Добрий день. Дитина знайшла коробку з одним навушником то якось він може працювати?

П Представник КТС

Доброго дня!
У разі,якщо Ваш навушник справно працює, то ви звісно можете користуватись одним.

21.11.2024
І Ілля 

Наушники находить і бачить але як підключаюсь він не бачить їх як наушники

П Представник КТС

Доброго дня!
Спробуйте скинути кейс до заводських налаштувань.

14.11.2024
О Олеся 

Добрий день все передивилась не допомагає при тому вони підєднуются до планшета а до телефону ні

І Іра 

Доброго дня блютуз не бачить мережу навушників і не підключаються і не працює 1 навушник

П Представник КТС

Доброго дня!
Присутня вірогідність того, що вийшов з ладу один навушник, якщо скидання їх до заводських налаштувань та перепідключення не вирішує проблеми. Тому, якщо на Ваш пристрій не завершився період гарантійного обслуговування з моменту покупки, радимо звернутись до Авторизованого сервісного центру.

03.07.2024
М Міша 

Добрий день, навушники не працюють, оба навушники ніби не ловлять сигнал

П Представник КТС

Доброго дня!
Зверніться до сервісного центру, щоб перевірити справність навушників.

02.07.2024
М Марія 

добрий день, навушники нові, але коли дістаю 2 з кейсу то грає тільки правий, а якщо його покласти то лівий починає грати, така ситуація тільки з моїм телефоном, з іншими пристроями все добре, що робити?

П Представник КТС

Доброго дня!
Спробуйте скинути навушники до заводських налаштувань та пере підключити.

23.06.2024
В Вова 

Добрий день! Проблема яку ніхто не може вирішити , маю навушники бездротові Air Pro S, телефон маю Redmi 10, не підключаються , вмикаю блютуз , телефон бачить їх , натискаю "прив'язати" , іде привязування , потім пише що помилка ! Нічого не допомагає, і ресетував навушники 10 раз , і нічого ! Але дивний факт , ці навушники підєднуються без проблем до інших телефонів , і мій телефон підєднується з любими навушниками ! Дякую, допоможіть , навушники дуже добротні , і шкода витрачати зараз знову пару тисяч на такі навушники !

П Представник КТС

Доброго дня!
Рекомендуємо звернутись до Сервісного центру.

17.06.2024
І Ірина 

Доброго дня купила новий телефон і купила нові навушники але телефон новий не знаходить ці навушники а от старий телефон їх знаходить

П Представник КТС

Доброго дня!
Спробуйте від'єднати Ваші навушники від старого смартфону і перепідключити.

06.06.2024
Д Данило 

Доброго дня в мене виникла проблема ,ні один телефон не бачить навушників, і ще як скинути налаштування на навушниках якщо на кейсі не має кнопок?

П Представник КТС

Доброго дня!
Деякі моделі навушників скидаються через кнопки керування на самих навушниках.

03.05.2024
В Ві 

добрий день! є проблема: навушники вмикаються, але не вимикається, працюють (наче) лише з зарядкою, і не підключаються до смартфона. що робити?

П Представник КТС

Доброго дня!
У разі, якщо є проблема з заряджанням навушників, то варто звернутись до Сервісного центру.

22.04.2024
М Марія 

Доброго дня, є така проблема: навушники заряджені але до телефону не можу підключитися при тому що блютус включений

П Представник КТС

Доброго дня!
Спробуйте скинути навушники до заводських налаштувань і перепідключити.

17.04.2024
Н Наталія 

Добрий вечір, в мене виникла проблема, коли підключаю навушники до телефону, то працює лише один, і це так на різних навушниках, хоч на дротових хоч на бездротових, на інших телефонах підключають та працюють два

П Представник КТС

Доброго дня!
Рекомендуємо звернутись до Сервісного центру.

19.03.2024
Е Евгенія 

Доброго дня! Виникла така проблема з навушниками: кожний навушник з одної пари підключаються як окремий пристрій ( правий та лівий). Раніше працювали разом. Тепер кожний окремо. Футляр зарядила, навушники також. У смартфоні, де bluetooth, вони два окремі пристрої. Конектиться вона в двох, але працює той, хто приконектився першим, чи той кого я виберу. Видаляла їх зі списку пристроїв, до яких автоматично конектиться, шукала їх знову, знаходить їх окремими пристроями.

П Представник КТС

Доброго дня!
Спробуйте оновити навушники шляхом скидання налаштувань за допомогою утримання кнопки на кейсі.

15.02.2024
G Gigi 

Доброго дня, навушники ще вчора підключатися нормально, сьогодні з ранку відкриваю кейс вони не підключаються, і так і сяк пробую не працює, кнопка що на футлярі начебто заїла чи що і не нажимается, щоб підключити до телефону. Навушники не бачить і інший телефон також, тому проблема не в телефоні. Мені здається проблема в цій кнопці, адже, щоб підключити потрібно її зажати а вона не нажимається.

П Представник КТС

Доброго дня!
В такому разі радимо звернутись до Сервісного центру.

08.02.2024
T Tth 

Добрий вечір, коли підключаються навушники йде звук все начебто нормально, але телефон починає глючити й не можу його вимкнути, така ж сама ситуація коли відключаю навушники..до цього була ще проблема, коли підключала їх, то сам звук виходив з телефону а не з навушників, скасовувала їм пару, перезавантажувала й нічого.. чи можливо що це проблема саме з телефоном? Бо до цього навушники рік прекрасно працювали, а тут раптово почали так глючити і лише чомусь саме з телефоном, бо коли підключаються до іншого пристрою то все добре

П Представник КТС

Доброго дня!
Необхідна діагностика в умовах сервісного центру.

23.01.2024
О Оксана 

Навушники коли підключаються звук є ,чути як підключено,коли відтворювати музику музика типу відтворюється ,секунди йдуть а звуку нема

П Представник КТС

Доброго дня!
Вам необхідно звернутись до сервісного центру за допомогою.

08.01.2024
А Ангеліна 

Добрий вечір ) наушники підключені,працюють але не висвічується вікно де видно заряд наушників та кейсу , що потрібно зробити , дякую )

П Представник КТС

Доброго дня!
Встановіть додаток і віджет від виробника на Ваш смартфон.

27.12.2023
Є Євген 

Ви вирішили проблему , бо в мене така сама , і як вирішили ?

22.12.2024
А Антон 

Що робити якщо блютуз навушники відтворюють звук лише на одному навушнику скидував до завода не допомогло блютуз так само на іншому телефону працют двоє

П Представник КТС

Доброго дня!
Спробуйте скинути до заводських налаштувань мережеві налаштування телефону.

27.12.2023
М Марія 

Добрый, день у мне така проблема, наушники не підкючались я скасуаала їм пару, але підключитись не вдалось, потім я перезагрузила телефон і більше вони у мене не відображались. Навушники справні працюють але чомусь не підключаються

П Представник КТС

Доброго дня!
Спробуйте скинути навушники до заводських налаштувань.

21.12.2023
Х Христя 

Підкажіть, як скинути до заводських налаштувань навушники/кейс?
Навушники Hoco EW25

17.10.2024
П Представник КТС

Доброго дня!
Дістаньте навушники з кейсу. Одночасно натисніть кнопку на кожному навушнику на 5 секунд. Знову одночасно затисніть кнопки та тримайте їх 20-50 секунд. У цей момент має відбутися скидання налаштувань до заводських.

17.10.2024
Л Ліля 

дивіться а якщо навушники підключені (2) а грає лише один, що потрібно зробити щоб грали обидва?

П Представник КТС

Доброго дня!
В такому випадку краще перевірити Ваші навушники на справність і звернутись до Сервісного центру.

08.12.2023
А Аліса 

Що значить скинути налаштування мережі. Що це значить?

П Представник КТС

Доброго дня!
В параметрах налаштування мережі потрібно перейти на розділ "стільникові дані - стільникова мережа - скинути параметри"

01.12.2023
Д Дарина 

Я раніше могла підключитись п зараз ні чому так

П Представник КТС

Доброго дня!
Уточніть будь ласка, яка саме проблема у Вас виникає при підключенні?

13.11.2023
D Daniel 

Що робити, навушники добре працюють на інших пристроях,а на моєму окремо,а саме один (правий) відтворює звук,а другий ні?

П Представник КТС

Доброго дня! Яка у Вас модель навушників? Спробуйте скинути до заводських налаштувань на смартфоні параметри мережі.

06.11.2023
Ю Юра 

Добрий вечір, телефон не бачить навушників взагалі, в пошуку немає того навушника, беру другий телефон, і він баче і під'єднується до і все чудово.
В чому справа?

П Представник КТС

Доброго дня!
Може бути проблема в налаштуваннях телефону, спробуйте скинути налаштування мережі.

31.10.2023
А Альбінко 

Є ще одна ситуація про яку всі забувають, якщо є пристрій з ким вже є пара в тих навушників і його так само ввімкнуто - мої навушники просто відмовляються спаровуватись" з іншим пристроєм. Отакі ОДНОЛЮБИ )))

Л Лариса 

Доброго вечора скажіть будь ласка телефон навушники бачить але підключення не вдається?

П Представник КТС

Спробуйте видалити навушники зі списку підключених пристроїв, скинути їх до заводських налаштувань, після чого підключити повторно.

27.08.2023
Л Леонід 

Доброго дня
В мене навушники включаються але пристрої я перевіряв не можна знайти їх
Даже на декільках але марно

П Представник КТС

Доброго дня!
В такому випадку рекомендуємо повернути Ваші навушники до заводських налаштувань та спробувати підключити їх повторно.
Якщо ж проблема залишиться, рекомендовано звернутись в сервісний центр для усунення несправності.

27.07.2023
В Віталіна 

Дякую, але можете сказати що робити якщо я случайно видалила назву навушників і тепер не можу їх підключити

П Представник КТС

Доброго дня!
Вам потрібно здійснити пошук нових пристроїв через BLUETOOTH. Інколи, в деяких моделях навушників, для цього потрібно натиснути/затиснути клавішу на кейсі або витягнути обидва навушники із кейсу.

15.05.2023
Л Лєна 

Також сама ситуація

10.08.2023
Д Дарина 

Ви вирішили проблему?

04.10.2023
Нещодавно переглянуті
Меню
Привіт! Допомогти ?