8 найпоширеніших причин, чому смартфон не бачить bluetooth-навушники
Якщо ви власник bluetooth-навушників, то хоча б раз у житті стикалися з подібними ситуаціями, коли з якоїсь причини неможливо «приконектити» навушники до смартфону. Ми назвемо 8 основних причин, через які смартфон та bluetooth-навушники відмовляються працювати в парі.
№1 Bluetooth-навушники розрядилися
Звучить банально, але це одна з найпоширеніших причин відсутності з’єднання між смартфоном та навушниками. Більшість сучасних моделей навушників попереджають свого власника про те, що заряд батареї на низькому рівні, але якщо ви забули вимкнути навушники і вони розрядилися без вашого відома, то перше, що потрібно зробити — поставити їх на зарядку. Крім того, рівень заряду батареї приєднаних навушників можна побачити в стрічці сповіщень, як на малюнку нижче.
№2 У меню bluetooth вимкнена «видимість» смартфону
Щоб девайс був видимий для усіх аксесуарів та решти пристроїв потрібно, щоб був встановлений та активований час видимості смартфону для інших пристроїв.
№3 Навушники вимкнені
Bluetooth на смартфоні та навушниках може працювати цілком справно, але для встановлення з’єднання потрібно, щоб навушники були не лише зарядженими, але й увімкненими. Зазвичай, вмикаються навушники утримуванням однієї з клавіш, які розташовані на корпусі або дроті. В різних виробників фраза або сигнал, який повідомляє про увімкнення відрізняється, наприклад у гарнітури Mifo U5 Plus звучить фраза “Power On”. Вона сигналізує про те, що навушники увімкнулися і готові приєднатися до смартфону. Після цього в меню bluetooth поруч з назвою навушників має з’явитися слово “Підключено”.
№4 Версія Bluetooth
Наявність bluetooth-навушників та смартфону з Bluetooth ще не гарантія, що відбудеться підключення. Однією з частих причин відсутності підключення — різні версії Bluetooth на смартфоні та навушниках. Наприклад, якщо в інструкції до навушників пише, що вони можуть приєднатися до пристроїв, в яких версія Bluetooth 4.1 або вище, а на смартфоні версія 2.1, то таке приєднання навряд чи відбудеться.
№5 В меню bluetooth на смартфоні не увімкнена функція відтворення медіафайлів через bluetooth-навушники
Проблема вирішується дуже легко — потрібно лиш натиснути на відповідну галочку та увімкнути таку можливість.
№6 Вимкнений bluetooth-на смартфоні
Якщо ви неодноразово підключали гарнітуру до смартфону, але раптом вона припинила відтворення, варто перевірити і найпростіше — чи увімкнений bluetooth. Потягнувши за «шторку» зверху екрану перевірте наявність підключення спареного пристрою.
№7 Навушники надто далеко від смартфону
Перевага bluetooth-навушників якраз у тому, що не обов’язково, щоб смартфон завжди був у руках чи кишені. Але якщо перевищити відстань, яка вказана в інструкції щодо приєднання і отримання сигналу, то навушники будуть грати з перериваннями та неприємним шумом або просто відключаться від джерела звуку і припинять відтворення.
№8 Навушники вийшли з ладу
Якщо ви перевірили усі з наведених вище причин, а приєднання смартфону та навушників так і не відбулося, то цілком можливо, що вони просто вийшли з ладу і потребують ремонту.
Доброго дня, є така проблема: навушники заряджені але до телефону не можу підключитися при тому що блютус включений
Доброго дня!
Спробуйте скинути навушники до заводських налаштувань і перепідключити.
Добрий вечір, в мене виникла проблема, коли підключаю навушники до телефону, то працює лише один, і це так на різних навушниках, хоч на дротових хоч на бездротових, на інших телефонах підключають та працюють два
Доброго дня!
Рекомендуємо звернутись до Сервісного центру.
Доброго дня! Виникла така проблема з навушниками: кожний навушник з одної пари підключаються як окремий пристрій ( правий та лівий). Раніше працювали разом. Тепер кожний окремо. Футляр зарядила, навушники також. У смартфоні, де bluetooth, вони два окремі пристрої. Конектиться вона в двох, але працює той, хто приконектився першим, чи той кого я виберу. Видаляла їх зі списку пристроїв, до яких автоматично конектиться, шукала їх знову, знаходить їх окремими пристроями.
Доброго дня!
Спробуйте оновити навушники шляхом скидання налаштувань за допомогою утримання кнопки на кейсі.
Доброго дня, навушники ще вчора підключатися нормально, сьогодні з ранку відкриваю кейс вони не підключаються, і так і сяк пробую не працює, кнопка що на футлярі начебто заїла чи що і не нажимается, щоб підключити до телефону. Навушники не бачить і інший телефон також, тому проблема не в телефоні. Мені здається проблема в цій кнопці, адже, щоб підключити потрібно її зажати а вона не нажимається.
Доброго дня!
В такому разі радимо звернутись до Сервісного центру.
Добрий вечір, коли підключаються навушники йде звук все начебто нормально, але телефон починає глючити й не можу його вимкнути, така ж сама ситуація коли відключаю навушники..до цього була ще проблема, коли підключала їх, то сам звук виходив з телефону а не з навушників, скасовувала їм пару, перезавантажувала й нічого.. чи можливо що це проблема саме з телефоном? Бо до цього навушники рік прекрасно працювали, а тут раптово почали так глючити і лише чомусь саме з телефоном, бо коли підключаються до іншого пристрою то все добре
Доброго дня!
Необхідна діагностика в умовах сервісного центру.
Навушники коли підключаються звук є ,чути як підключено,коли відтворювати музику музика типу відтворюється ,секунди йдуть а звуку нема
Доброго дня!
Вам необхідно звернутись до сервісного центру за допомогою.
Добрий вечір ) наушники підключені,працюють але не висвічується вікно де видно заряд наушників та кейсу , що потрібно зробити , дякую )
Доброго дня!
Встановіть додаток і віджет від виробника на Ваш смартфон.
Що робити якщо блютуз навушники відтворюють звук лише на одному навушнику скидував до завода не допомогло блютуз так само на іншому телефону працют двоє
Доброго дня!
Спробуйте скинути до заводських налаштувань мережеві налаштування телефону.
Добрый, день у мне така проблема, наушники не підкючались я скасуаала їм пару, але підключитись не вдалось, потім я перезагрузила телефон і більше вони у мене не відображались. Навушники справні працюють але чомусь не підключаються
Доброго дня!
Спробуйте скинути навушники до заводських налаштувань.
дивіться а якщо навушники підключені (2) а грає лише один, що потрібно зробити щоб грали обидва?
Доброго дня!
В такому випадку краще перевірити Ваші навушники на справність і звернутись до Сервісного центру.
Що значить скинути налаштування мережі. Що це значить?
Доброго дня!
В параметрах налаштування мережі потрібно перейти на розділ "стільникові дані - стільникова мережа - скинути параметри"
Я раніше могла підключитись п зараз ні чому так
Доброго дня!
Уточніть будь ласка, яка саме проблема у Вас виникає при підключенні?
Що робити, навушники добре працюють на інших пристроях,а на моєму окремо,а саме один (правий) відтворює звук,а другий ні?
Доброго дня! Яка у Вас модель навушників? Спробуйте скинути до заводських налаштувань на смартфоні параметри мережі.
Добрий вечір, телефон не бачить навушників взагалі, в пошуку немає того навушника, беру другий телефон, і він баче і під'єднується до і все чудово.
В чому справа?
Доброго дня!
Може бути проблема в налаштуваннях телефону, спробуйте скинути налаштування мережі.
Є ще одна ситуація про яку всі забувають, якщо є пристрій з ким вже є пара в тих навушників і його так само ввімкнуто - мої навушники просто відмовляються спаровуватись" з іншим пристроєм. Отакі ОДНОЛЮБИ )))
Доброго вечора скажіть будь ласка телефон навушники бачить але підключення не вдається?
Спробуйте видалити навушники зі списку підключених пристроїв, скинути їх до заводських налаштувань, після чого підключити повторно.
Доброго дня
В мене навушники включаються але пристрої я перевіряв не можна знайти їх
Даже на декільках але марно
Доброго дня!
В такому випадку рекомендуємо повернути Ваші навушники до заводських налаштувань та спробувати підключити їх повторно.
Якщо ж проблема залишиться, рекомендовано звернутись в сервісний центр для усунення несправності.
Дякую, але можете сказати що робити якщо я случайно видалила назву навушників і тепер не можу їх підключити
Доброго дня!
Вам потрібно здійснити пошук нових пристроїв через BLUETOOTH. Інколи, в деяких моделях навушників, для цього потрібно натиснути/затиснути клавішу на кейсі або витягнути обидва навушники із кейсу.
Також сама ситуація
Ви вирішили проблему?