Canon
Історія цієї японської компанії є показовою – почавши у 1933 році з проектування та створення фотокамер, фірма продовжує займатися ними й сьогодні, але вже в якості світового лідера галузі. Тоді, в далекому минулому, два інженери: Горо Єсида та Сабуро Утіда, пильно проаналізувавши німецькі аналоги, змогли створити власну модель фотокамери, яка була доволі якісною та коштувала значно дешевше ніж моделі конкурентів.
Цікаво, що перші камери молодої фірми Kwanon (назва – це ім’я будистської богині милосердя), були оснащені об’єктивами фірми Nikon, бо створити власну оптику партнери тоді ще не мали змоги. Успіх на японському ринку надав засновникам компанії впевненості. Вони вирішили не гаяти час, та спробувати вийти на міжнародний ринок. Для цього фірму в 1935 році перейменували на Canon – інтернаціональна назва була підібрана дуже вдало, що дозволило їй залишитися без змін до сьогоднішніх часів.
Під час Другої Світової Війни компанія перебувала у дуже скрутному стані. Тільки завдяки хисту друга засновників, лікаря Такеші Мітараі, котрий вклав у фірму свої гроші та сили, Canon зміг вистояти. Для підтримки компанії Такеші створив два дочірніх підприємства: одне робило ліки, інше – радіоприймачі.
Після війни фірма випускає серію різноманітних фотокамер, котрі вражають користувача відмінним співвідношенням ціни та якості. Nikon розуміє, що у нього з’явився сильний конкурент, та припиняє постачання об’єктивів, але Canon вже впевнено встає на ноги та створює власну лінію оптики для фотокамер. Наступний етап розвитку компанії – проектування кінокамер.
У 1960-х роках, японська компанія виходить на ринок копіювальною техніки де монополістом тоді був Xerox. Фірма знову вражає багатьох спеціалістів, створивши власні моделі копіров та сканерів, котрі змогли потіснити продукцію американського гіганта.
Далі – більше. У 1970-х роках, спеціалісти фірми створюють відому технологію струменевого друку Buble-Jet та розробляють власну модель портативного лазерного принтера. Зусилля японських інженерів були високо оцінені представниками компанії Hewlett-Packard, яка запропонувала фірмі співпрацю. Саме так бренд Canon і перетворився на одного з ключових гравців на світовому ринку оргтехніки.
Станом на сьогодні японська корпорація дотримується свого історичного курсу: фотокамери, принтери, сканери, БФП, проектори та різноманітні комплектуючі – Canon впевнено займається тим, що добре вміє.
Переглянути повністю