Яндекс посилює власну безпеку за допомогою технологій Agnitum
Російський Інтернет-гігант серйозно замислився над рівнем безпеки власних сервісів. Задля покращення захисту користувачів, керівництвом «Яндекса» було вирішено придбати технології петербурзької компанії Agnitum, відомої своєю антивірусною програмою Outpost Firewall.
Що цікаво, мова йде не про повноцінне поглинення – пошуковий сервіс купує лише самі системи захисту та переводить у свій штат спеціалістів «Агнітум», котрі працюють з ними. Також увійти до колективу співробітників «Яндекса» було запропоновано чинному керівництву компанії з Санкт-Петербургу.
Інше кажучи, автори сервісів Outpost, швидше всього, дуже скоро покинуть свою компанію, щоб продовжити кар’єру у складі «Яндекс». Чи продовжить Agnitum своє існування після цього – це велике запитання.