Японська корпорація була заснована у 1946 році двома партнерами: Акіо Морітою і Масару Ібукою. Бізнесмени були рішуче налаштовані поринути у бурхливе море розробки та створення електроніки. Вони були впевнені, що їх компанія стане не тільки японським, але й світовим лідером у цієї галузі.

Перша назва компанії звучала як Tokyo Tsushin Kogyo або «Тоцуко», що було не дуже гарно для міжнародного просування нового брендe. Саме тому, у 1950 році сталася зміна назви фірми на Sonny. Цю назву можна було перекласти з японського, як «маленькі генії». Проблема була в тому, що схоже за звучанням інше японське слово перекладалось як «невдалий бізнес». Тому, було вирішено скорегувати нову назву на відому нам зараз Sony.

Першим масовим виробом компанії став бобінний магнітофон, котрий важив майже 50 кг. На цьому історія компанії могла і закінчитися, адже, попри вдалу конструкцію пристрою, через надмірну вагу, мало хто з японців був готовий придбати його. Але Доля була на боці Sony. Місцевому суду були необхідні магнітофони для запису, а американські моделі коштували дуже дорого. Так японська компанія отримала замовлення на 24 власних пристрої та перший суттєвий прибуток.

Акіо Моріта миттєво реагує на проблему першого магнітофона Sony – наступна модель важила вже 13 кг. Новинку починають встановлювати в японських школах, а компанія отримує величезне урядове замовлення. Третя модель магнітофону закріплює феноменальний успіх Sony – вона стає хітом на ринку Японії.

Після цього компанію вже було не зупинити: телевізори, радіоприймачі, фотокамери, акустика, ігрові приставки, автомагнітоли, навушники та гарнітури – продукція Sony стає своєрідним знаком якості. Компанія стрімко пролітає роки, увійшовши в XXI сторіччя у якості беззаперечного світового лідера по виробництву різноманітної електроніки.

Нові часи принесли й нові напрямки у діяльності компанії: мобільні телефони, смартфони, планшети, ноутбуки, цифрові рамки, Blue-Ray, CD, DVD, BD та деякі комп’ютерні комплектуючи – Sony зайвий раз доводить, що «тримає руку на пульсі» сучасних світових тенденцій.