Гарантійне обслуговування


Сервісний центр проводить гарантійний ремонт та обслуговування цифрової техніки найвідоміших світових виробників. Спеціалісти сервісного центру регулярно проходять навчання та, з виходом кожної нової моделі, отримують інформацію напряму від виробника, а використання сертифікованого обладнання та виключно оригінальних запчастин дозволяє проводити ремонти на найвищому рівні. Незалежно від того, де ви придбали свій пристрій, у разі його поломки, ви можете звернутись напряму в сервісний центр КТС, та отримати повний гарантійний супровід без пересилок, посередників та торгівельних мереж.

Ми є авторизованим сервісом наступних виробників:

  • Acer – обслуговуємо : ноутбуки, планшети, смартфони, монітори, проектори, системні блоки;
  • AOC – обслуговуємо: монітори;
  • Asus – обслуговуємо: ноутбуки, планшети, смартфони (крім лінійки ZenFone), системні блоки, моноблоки, монітори;
  • Canon – обслуговуємо: друкуючу техніку;
  • CAT – обслуговуємо: смартфони;
  • Dell – обслуговуємо: ноутбуки, монітори, планшети;
  • Edifier – обслуговуємо: акустику;
  • Fly – обслуговуємо: смартфони;
  • Fujitsu – обслуговуємо: всю продукцію;
  • F&D – обслуговуємо: акустику;
  • Gemix – обслуговуємо: акустику;
  • Hewlett-Packard – обслуговуємо: ноутбуки, планшети, системні блоки, мишки;
  • HTC – обслуговуємо: смартфони;
  • Huawei – обслуговуємо: смартфони, модеми;
  • JBC – обслуговуємо: смартфони;
  • Lenovo – обслуговуємо: ноутбуки, планшети, смартфони, моноблоки, системні блоки;
  • Logitech – обслуговуємо: всю продукцію;
  • Nokia – обслуговуємо: смартфони;
  • Pantum – обслуговуємо: друкуючу техніку;
  • Powercom – обслуговуємо: блоки безперебійного живлення, стабілізатори;
  • ProLogiX – обслуговуємо: блоки безперебійного живлення;
  • Samsung – обслуговуємо: смартфони, планшети, електронні годинники;
  • Sony Mobile – обслуговуємо: смартфони;
  • Xerox – обслуговуємо: малу офісну техніку.

Зверніть увагу

Щоб уникнути незручностей при здачі пристрою в авторизований СЦ та максимально пришвидшити процедуру його оформлення та реєстрації у виробника, для проведення гарантійного ремонту, з пристроєм необхідно здавати гарантійний талон та документ, який засвідчує покупку. Після ремонту вся документація повертається власнику.

Гарантійний термін продукції визначається виробником, та вказаний в гарантійному талоні, на упаковці або на самому пристрої. Але у випадку звернення в авторизований СЦ, гарантія на пристрій подовжується на час його перебування в ремонті.

Завдяки прямій співпраці з виробниками, термін гарантійного ремонту в авторизованому СЦ зазвичай не перевищує декількох днів, що значно менше визначених законодавством двох тижнів. Проте, навіть у випадках, коли ремонт з якихось причин затримується, ми даємо своїм клієнтам можливість на час ремонту скористатись пристроями з нашого підмінного фонду.

Виробник не надає гарантію на програмне забезпечення пристрою та додаткові аксесуари. Але ми розуміємо наскільки важливою для користувача може бути інформація, така як список контактів чи пам’ятні фото, тому ми пропонуємо послуги зі збереження та перенесення даних. А спеціалісти «КТС допомоги», у разі необхідності, зможуть прямо на місці встановити набір необхідних програм, провести налаштування та підібрати нову захисну плівку чи скло, щоб після ремонту ви отримали пристрій у звичному та зручному для роботи стані.





Найкраще місце для придбання та обслуговування комп’ютерної техніки у західній Україні.

0
0
Доставка безкоштовна

До оплати: 0 грн

Замовити %
Знайдено 89