Додатки для мобільного банкінгу: огляд Приват24, Oshad24/7, monobank

24/05/2019

Надворі вже 2019 рік, тому не дивно, що деякі звичні речі трансформуються під впливом технологій. Мобільний банкінг для деяких залишається новим явищем, хоча особисто я вже не уявляю як по-іншому оплачувати комунальні послуги, покупки в інтернеті, послуги зв'язку. З приходом Apple Pay я прив'язалася до смартфону ще більше, адже можу не турбуватися за те, що забула свій гаманець, в якому зберігається готівка та банківська карта - все необхідне я маю у своєму смартфоні.

У цій статті ми пропонуємо короткий огляд трьох популярних сервісів мобільного банкінгу від установ “Ощадбанк”, “Приватбанк”, “Монобанк”. Будемо разом намагатися знайти всі переваги та недоліки додатків, сподіваємося, що у цьому матеріалі ви знайдете відповіді на питання який сервіс для банківських операцій обрати для використання.

Хочеться зазначити, що всі три банки співпрацюють з сервісом Apple Pay і Google Pay. Якщо хочете перевірити чи підтримує сервіси ваш банк натискайте на посилання нижче: 

Список банків, з якими працює система Apple Pay в Україні.

Список банків, з якими працює система Google Pay в Україні. 

Спершу для порівняння хочемо навести дані Мінфіна про банківські установи, яким додатки належать. Існує декілька рейтингів і, особисто для мене, цікавим є так званий народний рейтинг (будується на підставі відгуків відвідувачів «Мінфіну» про якість обслуговування в банках).

Першим та другим банком у цьому рейтингу є “Монобанк” та “Ощадбанк”. “Приватбанк” займає 21-у позицію. У рейтингу стійкості, який складається щоквартально, на 9-му місці знаходиться “Ощад”, майже за ним на 11-ій позиції знаходиться “Приват”, “Монобанк” у даному рейтингу не представлений. Дані взяті з порталу: "Мінфін"

Приват24

У одного з найбільших банків України є декілька продуктів для мобільного банкінгу:

приложения привата все.jpg

Установа багата на різноманітні проекти, тому не дивно, що й у діджитал-напрямку “Приватбанк” став одним із першопрохідців. “Приват24” - додаток, який, на мою думку, відкрив еру цифрового банкінгу в Україні.

На сайті установи є окрема сторінка, на якій зазначені особливості роботи з додатком “Приват24”. Додаток дозволяє проводити широкий ряд операцій і підтримує багато додаткових послуг (як виклик таксі чи допомога водію на дорозі).

Інтерфейс додатка доволі зрозумілий:

скрин приват24 1.jpgскрин приват 24 2.jpg

Особисто мені подобається темна тема - виглядає по-сучасному та приємна для очей:

gw2cuHL6Cyux6cwQz6bQKwnPFz3XsMampNc_82rwHgWvS7XVtYaZK93WqDeAqfySS1dYW9MCZKJCQpe6qVABpjVhBvCOh6sY_dcTRlwjgLLsavzbDH5anIN6tXbep07Uz5LSnO2P

За даними банку, “Приват24” користується близько 6,3 млн осіб. І це й не дивно, адже додаток має надзвичайно широкий функціонал. Він відкриває можливість оплачувати зі свого смартфону комунальні послуги (до речі, платіж можна зробити регулярним), можна спілкуватися з оператором у режимі чату (нещодавно я повідомила про шахрайські дії одразу в банк), замовити у пару кліків квиток (поїзд, автобус і літак за всіма напрямками) або, навіть таксі (доступно у 20 великих містах України).

Кешбек у “Приват24”

У світі є зараз популярною послуга кешбека - думаю кожен мав чути про такі сервіси, як LetyShops чи Payback, які повертають певну частину коштів з суми вашої покупки. Фінансовий ринок також насичений подібними послугами повернення коштів, у “Приват24” на кшталт цього є система “БонусПлюс”.

Офіційно “Приватбанк” називає “БонусПлюс” програмою лояльності, яка дозволяє власникам карток ПриватБанку отримувати бонуси до 20% у мережі партнерів програми. На цій сторінці можна знайти заклади, які беруть участь у програмі.

Бонуси на рахунок можна отримувати різними способами:

1. оплачуючи покупки карткою ПриватБанку з логотипом «Бонус Плюс» (1-20% від суми покупки);

2. відкриваючи вклад «Депозит Плюс» від ПриватБанку (у разі відкриття вкладу «Депозит Плюс» частина нарахованих процентів зараховується щомісяця на рахунок «Бонус Плюс» клієнта);

3. Шляхом активації депозитної властивості карти “Універсальна” (кошти будуть надходити на бонусний рахунок).

Витрачати нараховані бонуси можна у магазинах-партнерів програми, для цього потрібно розраховуватися карткою та повідомити продавця про зняття коштів з бонусного рахунку.

Важливо знати, що зняти готівку, переказати або перерахувати кошти з бонусного рахунку на основний або будь-який інший рахунок неможливо. Кошти з бонусного рахунку можна використовувати тільки для оплати товарів і послуг у магазинах учасників програми «Бонус Плюс».

Для порівняння наведу доступні послуги додатку “Приват24” в узагальненому списку:

1. перекази за номером з телефонної книги;

2. платежі на будь-які картки інших банків та інші види фінансових операцій (грошові перекази, відкриття депозитів і закриття рахунків);

3. керування рахунками, кредитами та відкритими депозити, контроль лімітів кредитних карток і виписки за всіма рахунками;

4. шаблони платежів;

5. зміна PIN-коду;

6. випуск віртуальної картки;

7. доступ до додатку за відбитком пальця;

8. блокування та розблокування карток;

9. цілодобова служба підтримки;

10. зняття готівки без платіжної картки.

Особисто, я найчастіше користуюся додатком і зокрема Apple Pay у дорозі. Склавши величезний рюкзак, як завжди, гаманець може опинитися під речами чи затиснутий у боковій кишені, а тому розраховуватися за каву зручніше просто піднесши смартфон до терміналу. Спробував раз - відмовлятися вже від такого комфорту не хочеться.

“Oshad 24/7”

ощад.jpg

“Oshad 24/7” - додаток державного українського банку “Ощадбанк”. Останні роки для установи пов’язані із ребрендингом - українці можуть спостерігати як банк трансформується, отримує нову айдентику та надає оновлені послуги. У тому числі й цифрові. Додаток виконаний у фірмових зелених кольорах, має доступну та просту візуальну форму, до якої легко звикнути. Реєстрація у додатку доволі проста, як і в інших випадках потрібно мати картку, вести її номер, термін дії, CVV2/CVC2-коди, підтвердити реєстрацію через дзвінок з банку та придумати логін і пароль для входу у додаток.

Враховуючи, що у відділеннях “Ощадбанк” я часто спостерігаю черги - “Oshad 24/7” реальний вихід, щоб їх уникнути. Наприклад, хоч я і не є постійним клієнтом банку, колись була змушена оплачувати державне мито за отримання закордонного паспорту, тому стикалася з Ощадом. На сьогоднішній день всі українці, які оформили субсидії, отримали картку “Ощадбанку”, тому також можуть використовувати додаток для оплати комунальних послуг.

На сайті банку, до речі, зазначено, що тарифи на послуги в додатку нижчі, ніж у відділеннях - це додаткова мотивація для тих, хто ще не освоїв мобільний банкінг.

Кешбек у “Oshad 24/7”

З інформації на сайті установи, в “Ощадбанку” немає постійної діючої програми для клієнтів з кешбеком. Однак, клієнти банку можуть брати участь у програмі винагород Mastercard. За її умовами клієнт може накопичувати бали (1 бал=10 витрачених грн.) за покупки у торгово-сервісній мережі та мережі Інтернет (з використанням картки Ощадбанку). Накопичені бали можна потім можна буде обміняти на різноманітні подарунки (сертифікати, товари для авто, дітей, спорту та відпочинку, тощо).

Ось, які послуги ви можете отримати у додатку Oshad 24/7:

1. грошові перекази (включно із кредитними та депозитними операціями, виписками за рахунками);

2. випуск віртуальної картки;

3. випуск та перевипуск платіжних карток;

4. фінансові операції з картками інших банків і картками Ощадбанку по номеру телефону;

5. доступ до додатку за відбитком пальця;

6. формування довідки для заповнення декларацій;

7. оплата комунальних послуг;

8. шаблони платежів;

9. зняття готівки без платіжної картки;

10. блокування та розблокування карток.

Хочеться зазначити, що на відміну від “Приват24” в додатку від “Ощадбанку” немає цілодобової служби підтримки, але кожна операція підтверджується SMS-повідомленням.

“Monobank”

Monobank - це один із підрозділів Universal Bank, який називає себе “перший інтернет-банк без відділень”. Доволі революційна назва, яка асоціюється із сучасним і прогресивним банком. Проект створений у тісній співпраці з колишніми спеціалістами “Приватбанку” - у багатьох аспектах мобільний додаток Monobank нагадує посвіжілий “Приват24”. Відрізняється візуальна складова інтерфейсу, але видно, як спеціалісти оминали недоліки вже існуючого сервісу від “Привата”.

Додаток “Monobank” - це по факту основна платформа для взаємодії з працівниками банку та самою установою. Як було сказано вище - фізичних відділень не існує (як і черг, і фізичного контакту). Когось це радує, когось бентежить, адже у випадку конфліктних ситуацій клієнт повинен спілкуватися  із службою підтримки через месенджери.

Концепція банку нова та незнайома для більшості, але розробники намагалися створити продукт настільки дружелюбним для клієнта, що за два роки існування у Monobank вже є 996 тис. користувачів.

Зручність Monobank полягає у надзвичайно легкому доступі до всього. Щоб отримати картку потрібно витратити мало часу та зусиль, потрібно лише сфотографувати свої паспорт і ідентифікаційний код, підписати один документ у кур’єра (або у точці видачі) та зареєструвати картку в додатку. Отримавши кредитний ліміт, можна буде навіть не поповнювати картку, щоб одразу здійснити покупку чи оплатити послуги.

Щоб отримати картку потрібно зробити три кроки:

монобанк 1.jpg

До картки monobank можна прив’язати інші картки, які ви будете використовувати для поповнення рахунку. Більшість популярних послуг комісію не включають (перекази на іншу карту, оплата комунальних послуг, платежі на рахунки українських компаній і організацій, поповнення мобільного телефону).

Кешбек у monobank

Особливо цікавою є можливість повернення грошей - так званий кешбек. Щомісяця власник картки Monobank може обрати конкретні категорії покупок, з яких буде нараховуватися кешбек за покупки. Можна отримати від 2% до 20% від суми (клієнт отримає менше, адже банк вираховує податок і військовий збір). Також існує максимальна і мінімальна сума для виплати, але це не відміняє той приємний бонус, який отримає клієнт, наприклад за походи в кіно чи купівлю певного виду товару. Якщо людина запланувала піти в магазин за великою покупкою, то може отримати непогану економію - все залежить від вашої звички до фінансового планування.

У додатку клієнт буде бачити яка сума кешбека вже нарахована та скільки не вистачає для того, щоб вивести суму. Різниця між monobank і “Приват24” полягає у тому, що у першому банку клієнт сам обирає за що отримує кешбек, у “Приваті” бонуси за покупку нараховуються тільки у тих магазинах, які є учасниками програми “БонусПлюс”.

Перевагами Monobank називає й найбільш вигідні умови співпраці. На сайті установи наведений приклад з розмірами ставок і кешбека за однакові послуги у різних банках:

тарифи монобанку у порівнянні .jpg

Традиційно наводимо перелік послуг, які є доступними у додатку Monobank:

1. перекази за номером з телефонної книги;

2. платіж на вільні реквізити, відкриття депозитів;

3. оплата комунальних послуг;

4. управління лімітами;

5. випуск та перевипуск карток, зміна PIN-коду;

6. доступ до додатку за відбитком пальця

7. блокування та розблокування карток;

8. служба підтримки.

Сподіваємося наш короткий огляд допоміг вам розібратися у перевагах різних сервісів та банків, пам’ятайте, що у магазині КТС діють різноманітні кредитні програми, розстрочка та “Оплата частинами” на купівлю бажаних товарів. Ми співпрацюємо тільки з провідними банками України, тому пропонуємо найбільш вигідні умови для своїх клієнтів.

Успішних вам покупок, більше про світ техніки можете дізнатися у соціальних мережах:

Залишити коментар
Нещодавно переглянуті
Меню
Привіт! Допомогти ?