Що робити, якщо ви “втрапили” на ПЛАТНУ підписку в AppStore?

01/12/2017

Буває, сидиш собі з iPhone чи iPad в руках і нікого не чіпаєш, а з рахунку телефона чи банківської картки знімаються реальні гроші. Нещодавно, команда КТС натрапила на пост у Facebook де описана ситуація, коли користувач завантажив на iPhone програму і випадково підписався на якусь послугу. Між іншим, там писало, що перші три дні користування — безкоштовні. Незважаючи на те, що користувач швидко видалив програму через трохи часу з його картки було списано 70$. Коли користувач написав звернення у техпідтримку, йому відразу дали відповідь, що гроші повертати ніхто не буде. Вся проблема в тому, що це щомісячна підписка, а відповідно гроші зніматимуться щомісяця.

iphone-12-test-une.jpeg

На форумах в мережі частенько піднімаються питання про те, що в еплівському магазині є платні підписки і треба бути уважними. Підписка означає, що гроші будуть зніматися з певною періодичністю (наприклад, один раз в місяць). Чи потрібні вам послуги, за які знімаються гроші — це питання інше. Користувачі скаржаться, що підписатись просто. Це можна зробити в один клік, а от процедура “відписування” непроста.

Підписки продовжуються автоматично, якщо від них не відписатись, зі зняттям відповідної плати. До підписок, які продовжуються автоматично відносяться (згідно переліку на сайті Apple) такі:

  • підписки Apple Music: індивідуальна (на місяць або на рік), сімейна або студентська;
  • підписки Apple News;
  • підписки на газети;
  • підписки на журнали;
  • підписки на безліч програм, доступних в App Store;
  • підписки на інтернет-служби, такі як HBO NOW, Spotify, Netflix, Pandora, Hulu і т. д.

Важливий момент. Якщо раніше, ніж за 24 години до дати поновлення, ви не відмінили підписку, то вона поновиться автоматично.

Як позбутись платної підписки в AppStore?

На сайті Apple є описаний порядок дій, як позбутися платних підписок в “яблучному маркеті”.

Дія №1

Натисніть ярличок “Налаштування”;

reach_1.jpg

Дія №2

Натиснути на пункт меню “iTunes Store, App Store”.

eeee.jpg

Дія №3

Натисніть на свій ідентифікатор Apple ID.

qqqq.jpg

Дія №4

Вибрати пункт “Подивитися Apple ID”. Вам, можливо, доведеться виконати вхід або використати Touch ID для автентифікації.

ууу45е.jpg

Дія №5

Натисніть на пункт “підписки”.

підпис.jpg

Дія №6

Після входу в розділ “підписка”, що описаний в пункті №5 зробіть такі кроки:

  • натисніть на пункт “керувати”;
  • вимкніть перемикач “автопоновлення”;
  • підтвердіть своє рішення натиснувши “вимкнути”.

Після цих дій автоматичне продовження підписки має бути вимкнуте.

Відв’язати картку

Якщо ж гроші знімаються і ви не можете зрозуміти чому, а поради описані вище не спрацювали, то потрібно відв’язати картку від вашого облікового запису. Як це зробити? Потрібно зайти у свій обліковий запис Apple ID та натиснути пункт меню — оплата.

iPhone-13-1152x759.jpg

Перейшовши у вкладку “оплата”, потрібно видалити всі дані про картку, з якої знімаються кошти, і коли настане час поновлення підписки - кошти не знімуться і відповідно послуга не буде надаватися.

Важливо. Якщо у вас включена функція автоматичного продовження підписки, то ви не зможете відв’язати картку, тому спочатку потрібно вирішити проблему підписки, а тоді вже відв’язувати картку.

og__c59t0pflacq6.png

В AppStore ви можете стикнутись з відвертими шахраями. Досліджуючи питання платної підписки натикнулись на такі пости користувачів AppStore.

Олег

“Є такий додаток з так званим In-App Purchase, тобто вбудовані покупки, але ти ж нічого не збираєшся купувати, тому ти купуєш (бо безкоштовно) і радієш, тільки не читаєш угоду. А в ній написано все англійською мовою, хто ж його знає, що там написано? А написано, що є тріальний період, який становить 24 години (24 ГОДИНИ!), але хто ж його читає?

Програма нічого корисного не робить, ти її зносиш, і начебто все добре - ти нічого не купував через In-App Purchase, і не підозрюєш, що через добу з тебе автоматом спишуть $30-40. Суми різні в залежності від країни. В Україні — $30. І тут, після тріального періоду стартує "Підписка" (а погоджувалися ми тільки на "In-App Purchase"). Якимось дивом вона стартує, навіть якщо на карті $0”.

Юлія

“Більше місяця тому скачала Bookmate, запропонували типу пробну безкоштовну передплату на місяць, подивилася, що нічого цікавого, видалила і забула про нього. Тепер мені приходять рахунки за підписку, якою я звичайно не користувалася і ApppStore тепер заблокований. У тех.підтримку писала, але вони не в яку, правила їх сервісу такі, що вони не роблять повернень за (нібито) куплену підписку. І що робити тепер не знаю. Хоч гроші і не настільки великі, але не хочеться платити за повітря, за те що не користувалася”.

iphone-13-preorder-hero-1.jpg

Повернення коштів

Вище описані дві ситуації і в обох випадках користувачі звертались до підтримки AppStore із повідомленням, що купили додаток випадково, більше того він був безкоштовний, а тут виявляється є підписка про яку користувачам нічого не було повідомлено.

Підтримка AppStore розглядає заявку протягом 48 годин і може відповісти двома шляхами:

  • повернути гроші (15-30 днів);
  • відмовити в поверненні грошей мотивуючи це тим, що потрібно було читати умови користування додатком.

Kak-v-App-Store-vernut-dengi-za-prilozhenie-ili-vstroennuyu-pokupku_1488123486-1140x570.jpg

Поради КТС

Визначати хто винен, а хто правий, коли гроші втрачено, мабуть, пізно. Але, якщо дотримуватись елементарних порад, то можна вберегтись від втрати грошей в майбутньому, бо краще ж все таки вчитись на чужих помилках. Декілька порад від КТС:

  • уважно читайте умови користування перед встановленням програм з AppStore;
  • не полінуйтесь перекласти умови користування, бо можливо вони написані англійською чи будь-якою іншою мовою саме з метою “видурювання” грошей;
  • пам'ятайте, що сервіси, які пропонують підписку вимагають подвійної уважності;
  • час від часу, перевіряйте свої підписки, бо, як свідчить досвід користувачів, повернути гроші за послугу, яку вам вже надали — майже нереально;
  • тримайте на картці, яка прив’язана до AppStore мінімальний баланс, а краще нульовий і поповнюйте лише тоді, коли ви, справді, вирішили купити якийсь додаток.

Надіємось, що вам ніколи не доведеться мати справу з підтримкою AppStore, а тим більше спілкуватися з нею про повернення коштів. Поширюй цю статтю, щоб зберегти кошти своїх друзів та близьких.

Залишити коментар
Нещодавно переглянуті
Меню
Привіт! Допомогти ?