Цінності компанії КТС

Компанія яка зараз налічує більше 20 магазинів, гуртовий та корпоративний відділ була створена завдяки кропіткій праці декількох друзів. Саме тому люди, з яких все починалось, розробили правила (цінності), якими повинен перейматись кожен працівник компанії КТС. Саме ці цінності керують тим, як ми працюємо в колективі, з нашими діловими партнерами та клієнтами.
 
Ось їх перелік:

1. Покажи, що тобі не байдуже. 

Працівнику КТС не може бути «Все одно». Це стосується не лише роботи з відвідувачами магазинів, а й у спілкуванні з колегами, ставленні до зовнішнього вигляду магазину, вітрин, представленого товару.

2. Роби більше, ніж від тебе очікують. 

Погодься, завжди приємно отримувати більше ніж розраховуєш. Приділи Клієнтам декілька додаткових хвилин. Це простий крок для покращення їхнього враження про нас!

3. Потрібно зробити, а не робити.

Завдання виконане на 99% - це невиконане завдання! Тому прикладай максимум зусиль для того, щоб завершити те, за що взявся.

4. Вдосконалюй себе і світ навколо.

Знайшов корисний додаток для рішення якоїсь проблеми? Прочитав цікаву статтю? Почув від клієнта нову, важливу для роботи інформацію? Поділися з колегами! Доповнюйте одне одного! Таким чином Ти будеш розвиватися сам та допомагати оточуючим.

5. Піднімай проблеми та пропонуй шляхи їх вирішення. 

Якщо бачиш проблему - озвуч її, але пам’ятай приказку: "Отвергая - предлагай, предлагая - действуй»". Говориш, що все погано – пропонуй що зробити, щоб покращити ситуацію. Наше завдання – ставати щодня кращими!

6. Будь відвертим та відкритим до спілкування. 

Не бійся відверто спілкуватись зі своїм керівництвом та колегами (не путати з хамством!). Надзвичайно приємно працювати не з біороботами, а людьми які мають власну думку.

7. Виявляй повагу до колег, клієнтів, конкурентів, партнерів. 

Поважай людей, які з Тобою працюють, приходять до вас, конкурують з нами . Ніхто не любить людей, що «поливають брудом» всіх і вся.

8. Приймай самостійно рішення для ситуацій, стандарти по яких не описані. 

Описати абсолютно всі ситуації неможливо. Якщо стикаєшся з чимось, що не прописано в стандартах - згадуй цінності та ДІЙ! Не змушуй людей чекати, поки обдзвониш пів компанії.

9. Перш ніж витрачати кошти, думай: чи зробив би ти це, будучи їх власником.

Перед тим як витрачати ВЛАСНІ кошти, ми думаємо, вагаємося і намагаємося не "пускати їх на вітер". Стався до коштів КТС так, як і до своїх.

10. Працюй з пристрастю, з вогнем в очах. 

Запитай в свого друга футболіста з приводу його улюбленої команди, або в геймера про його улюблену гру - точно зрозумієш, що таке розказувати про щось із захопленням, «Вогнем в очах».
 



Техніка, що робить життя кращим!

0 УКР РУС
Дзвінки безкоштовні 0 800 210-484